پرداخت بیش از یک میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان تنکابنی

سیدی گفت:در پنج ماهه نخست سالجاری به ۴۰ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد شهرستان تنکابن مجموعا یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال پرداخت شد.

 «علی اکبر سیدی»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری با بیان اینکه سه هزار و ۸۹۵ خانوار تحت حمایت کمیته امداد شهرستان تنکابن قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره مند هستند، اظهار کرد: توانمندسازی مددجویان اولویت و ماموریت اصلی امداد است.

 

رئیس کمیته امداد شهرستان تنکابن گفت:در پنج ماهه نخست سالجاری به 40 مددجوی تحت حمایت در این شهرستان مجموعا یک میلیارد و 700 میلیون تومان تسهیلات اشتغال پرداخت شد.

 

وی افزود:  این تسهیلات  در بخش های کشاورزی، دامپروری، خدمات و ... از محل اعتبارات تبصره 16 بانک ها و صندوق امداد ولایت پرداخت شده است.

 

سیدی از پرداخت به موقع تسهیلات از سوی بانک ها تقدیر کرد و بیان داشت : تاکنون تعامل و همکاری خوبی بین کمیته امداد شهرستان و بانک ها صورت گرفت.

 

وی بیان کرد:علاوه بر پرداخت وام اشتغال 45 نفر از مددجویان برای فراگیری  آموزشهاي کسب و کار به آموزشگاه های طرف قرارداد کمیته امداد معرفی شدند و برای پایدار سازی مشاغل برای 16 نفر کلاس آموزشی برگزار شد.

 

سیدی گفت: تنکابن  856 طرح  اشتغال مددجویی ،فعال  دارد که به صورت مستمر مورد نظارت و پایش واحد اشتغال این شهرستان قرار می گیرند.

 

کد خبر 1090569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha