۲ پروژه آبرسانی گلوگاه در قالب طرح های محرومیت زدایی سپاه افتتاح  شد

سردار مسلمی گفت: ۲ پروژه آبرسانی شرب و کشاورزی در گلوگاه به همت بسیجیان و سپاه احداث شد که با اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان هزینه شده است که امیدواریم خیرات و برکات به همراه داشته باشد.

سردار«سیاوش مسلمی» امروز( ۱۱ شهریور) پروژه های آبرسانی در گلوگاه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: در راستای محرومیت زدایی از مناطق محروم و تدابیر رهبری در راستای رسیدگی به مناطق محروم، یکی از اولویت های مهم ما آب است که در بخش های مختلف شرب و کشاورزی فعال هستیم.

فرمانده سپاه کربلای مازندران افزود: با همکاری مردم پروژه آبرسانی شرب و کشاورزی افتتاح شد که در سال جدید کلیه طرح های محرومیت زدایی معظوف به آب کشاورزی و شرب روستایی است که مازندران در این بخش نیازمند است.

 

وی خاطر نشان کرد: با شکل گیری قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) برای پشتیبانی مالی و همت مردمی در روستاها می توانیم طرح های خوبی در بخش آب افتتاح و همچنین هدایت آب از سرچشمه ها برای بهره برداری بهینه و ایجاد مخازن آب از برنامه های مهم سپاه در مناطق کم برخوردار است.

سردار مسلمی یادآور شد: ۲ پروژه آبرسانی شرب و کشاورزی در گلوگاه به همت بسیجیان و سپاه احداث شد که با اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان هزینه شده است که امیدواریم خیرات و برکات به همراه داشته باشد و منشاء خیر برای همگان باشد.

کد خبر 1090644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha