پویش عمومی قرائت سوره مبارکه «حمد» هدیه به پیشگاه مقدس امام سجاد (ع) اجرا می شود

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: پویش عمومی قرائت سوره مبارکه «حمد» هدیه به پیشگاه مقدس امام سجاد (ع) با مشارکت فعالان کانون های مساجد اجرا می شود.

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: پویش عمومی قرائت سوره مبارکه «حمد» هدیه به پیشگاه مقدس امام سجاد (ع) با مشارکت فعالان کانون های مساجد برگزار خواهد شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: این طرح فرهنگی و معنوی به نیت ریشه کنی ویروس منحوس کرونا از جامعه بشری با حضور فعالان کانون های مساجد به صورت سراسری اجرا می شود.

 

این مقام مسئول اعلام داشت: این طرح روز جمعه 12 شهریورماه مصادف با 25 محرم الحرام برگزار و از علاقمندان دعوت می شود تا در این طرح سراسری یاری کنند.

 

سقاء اضافه کرد: قرائت حداقل یک مرتبه سوره مبارکه حمد و تعداد بیشتر به نیابت از اعضای خانواده در این حرکت معنوی همراه شوید.

 

وی ادامه داد: متاسفانه شیوع بیماری کرونا جان بسیاری از هموطنان را گرفته و خانواده ها را داغدار عزیزانشان کرده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان عموم مردم را به رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی دعوت کرد و یادآور شد: همراهی جامعه در رعایت پروتکل های بهداشتی می تواند کادر درمان را در این روزهای سخت یاری کند.

 

کد خبر 1090648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha