مرحله استانی مسابقات قرآن آذربایجان‌شرقی برگزار شد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی گفت: ۱۵۵ زن و مرد در مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف شرکت کردند.

حجت الاسلام «سیدشهاب الدین حسینی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز از برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن آذربایجان‌شرقی خبر داد و اظهار داشت: ۱۵۵ زن و مرد در مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف شرکت کردند.  

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی ادامه داد: مسابقات قرآنی زنان روز پنجشنبه ۱۱ شهریور و مسابقات مردان روز جمعه ۱۲ شهریور در تالار قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به رعایت همه شیوه نامه‌های بهداشتی در جریان برگزاری این مسابقات، اظهار داشت: منتخبان دوره شهرستانی مسابقات قرآن کریم استان در رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ پنج جزء و اذان به رقابت می‌پردازند.

حجت الاسلام حسینی گفت: مسابقات در رشته‌های دعاخوانی و تواشیح نیز به صورت ضبط آثار برگزار شده و این آثار برای داوری به سازمان مرکزی اوقاف در تهران ارسال می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی، ادامه داد: مراسم اختتامیه این دوره از رقابت‌های قرآنی استان ۱۳ شهریور در محوطه باز اداره کل اوقاف با حضور مسئولان استانی برگزار می‌شود.

کد خبر 1090675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha