ارائه خدمات آموزشی به بازماندگان تحصیل در قالب جهاد علمی

پور اسماعیل ارائه خدمات آموزشی به بازماندگان از تحصیل در قالب جهاد علمی از برنامه های بسیج دانشجویی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «ابراهیم پوراسماعیل» در آیین بازدید از فعالیت های دانشجویان جهادگر بسیجی در نقاهتگاه شهید هادیان اراک، ضمن تقدیر از تلاش های شبانه روزی گروه های جهادی در کنار کادر بهداشت و درمان گفت: جهادگران بسیج دانشجویی همچون سایر اقشار بسیج از ابتدای شیوع بیماری کرونا با ساماندهی گروه های جهادی در راستای کنترل و کاهش آسیب های بیماری کرونا نقش آفرینی کردند.

 

مسئول بسیج دانشجویی استان مرکزی با اشاره به اینکه بیش از ۸۱ گروه جهادی متشکل از دانشجویان بسیجی در سطح دانشگاه های استان مرکزی سازماندهی شدندف افزود: این عزیزان در عرصه های مختلف سازندگی، بهداشت و درمان، آموزشی، فرهنگی و اجتماعی نقش آفرینی می کنند.

 

وی به اجرای طرح جهادی و سلامت شهید سلیمانی اشاره کرد و ادامه داد: بسیج دانشجویی همچون سایر اقشار در این راستا با سازماندهی ۱۵ گروه جهادی در سطح استان به بیماران و مردم خدمات ارائه می دهد.

 

این مقام مسئول به نقش آفرینی دانشجویان بسیجی در نقاهتگاه شهید هادیان در قالب همیاران بیمار نیز اشاره کرد و ادامه داد: دانشجویان بسیجی  در پیک پنجم کرونا با حضور در این نقاهتگاه به بیمارانی که روزهای پایانی درمان خود را سپری می کردند خدمات ارایه می دهند.

 

مسئول بسیج دانشجویی استان مرکزی کمک به اجرای طرح واکسیناسیون در مراکز مختلف استان را از دیگر اقدامات دانشجویان بسیجی دانست و گفن: در فراخوان اولیه بیش از یکصد نفر ساماندهی و فعالیت می کنند و کلیه دانشجویانی که توانایی های لازم را دارند می توانند با مراجعه به دفاتر بسیج دانشجویی و مراکز واکسیناسیون در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.

 

پور اسماعیل یکی دیگر از خدمات جهادگران بسیجی در مناطق محروم را ارائه خدمات آموزشی به بازماندگان تحصیل در قالب جهاد علمی دانست و گفت: ۱۰ گروه جهادی متشکل از ۲۰۰ جهادگر بسیجی در سطح روستاها به دانش آموزان بازمانده از تحصیل خدمات آموزشی ارایه می شود.

 

وی همچنین با بیان اینکه در ایام محرم بیش از ۱۲ هزار پرس غذای گرم توسط این گروه های جهادی توزیع شده است، افزود: توزیع صدها بسته معیشتی و بسته های لوازم التحریر و اضافه کردن خدمات بهداشتی و درمانی به اردوهای سازندگی از دیگر اقدامات دانشجویان بسیجی است و امیدواریم با مشارکت مردم و تلاش های کادر درمان و گروه های جهادی شاهد کاهش آسیب ها و در نهایت ریشه کن شدن بیماری منحوس کرونا باشیم

کد خبر 1090694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha