جذب نیرو در شهرداری شیروان بنا بر تخصص نبوده است

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرداری یک مجموعه کاملا تخصصی با تنوع خدمات می باشد اما متاسفانه جذب نیرو در شهرداری ها بنا بر تخصص نبوده است.

"علی جدی" در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار کرد: برای ساماندهی ورودی های شهر دوبار مدیران استانی و استاندار را به شیروان آوردم اما بعد از آن پیگیری از طرف شهرداری صورت نگرفت و برنامه توجیهی ارائه نشد  ولی ساماندهی ورودی های شهر باید در اولویت قرار گیرد.

 

 

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مبلغ 25 میلیارد ریال برای توسعه فضای سبز شهر جذب کرده ایم و از ظرفیت سرمایه گذاران بخش خصوصی در خصوص پروژه های شهرداری مخصوصا پارک شیرکوه استفاده شود.

 

 

جدی عنوان کرد: باید از ظرفیت حاشیه کمربندی با دادن تغییر کاربری در جهت راه اندازی نمایشگاه دائمی صنایع دستی و لبنی و سوغات شیروان استفاده شود.

 

 

وی با بیان اینکه پروژه پارکینگ طبقاتی اگر به بخش خصوصی واگذار می شد تا الان به بهره برداری رسیده بود، اضافه کرد: امسال برای پروژه چایلق ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار گذاشتیم و اگر لازم باشد بیشتر هم اعتبار تخصیص میدهیم به شرطی که تعیین تکلیف گردد که یا تکمیل و یا جمع آوری شود.

 

 

وی بیان کرد: شورا و شهرداری نباید سیاسی باشد چرا که اگر قرار بود این نهاد هم سیاسی عمل کند حتما پست معاون سیاسی و امنیتی هم تعریف می شد.

 

 

 

 

کد خبر 1091319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha