حدود ۴۵۶ هزار دوز واکسن در قم تزریق‌شده است/همه نوع واکسن در قم موجود است

محبی گفت: در حال حاضر ۴۵۵ هزار و ۸۸۱ دوز واکسن کرونا به همشهریان قمی تزریق‌شده که ۳۴۲ هزار و ۷۳۰ دوز اول و ۱۱۳ هزار و ۱۵۱ دوز نیز برای دوز دوم بوده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «سیامک محبی» امروز (یکشنبه 14 شهریور) در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به آخرین اقدامات صورت گرفته در خصوص واکسیناسیون کرونا در قم گفت: یکی از اقدامات صورت گرفته افزایش مراکز واکسیناسیون بود تا همشهریان بتوانند به‌راحتی واکسینه شوند.
 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم بیان داشت: در حال حاضر 455 هزار و 881 دوز واکسن کرونا به همشهریان قمی تزریق‌شده که 342 هزار و 730 دوز اول و 113 هزار و 151 دوز نیز برای دوز دوم بوده است.
 

وی گفت: برای تأمین واکسن موردنیاز قم مشکلی نداریم و اقدامات لازم انجام و پارت‌های واکسن به استان وارد می‌شود تا بتوانیم تزریق را انجام دهیم.
 

محبی تصریح کرد: دیروز 25 هزار واکسن از نوع آسترازنکا و کووایران برکت به استان قم وارد شد و فردا نیز 27 هزار دوز واکسن سینوفارم وارد چرخه تزریق واکسیناسیون می‌شود.


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: همشهریان عزیز حق انتخاب نوع واکسن را دارند و درخواست ما این است که هر چه سریع‌تر نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.
 

وی تأکید کرد: اولویت‌بندی ویژه‌ای از سوی سازمان بهداشت جهانی تعیین نشده است و تمام واکسن‌هایی که در دسترس هستند بهترین واکسن‌ها هستند.

کد خبر 1091365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha