۲۴۰۰ بسته کمک معیشتی در قالب طرح شمیم حسینی در استان توزیع می شود

حجت‌الاسلام‌ تدینی گفت:در قالب طرح شمیم حسینی و با هدف کمک و دستگیری از اقشار نیازمند و آسیب دیدگان از کرونا، ۲۴۰۰ بسته کمک معیشتی از محل موقوفات منطبق و کمکهای خیرین در سطح استان سمنان تهیه به صورت همزمان با سایر استانها بین نیازمندان توزیع می شود.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان، حجت‌الاسلام‌»اسماعیل تدینی» در مراسم  طرح «شمیم حسینی» ویژه مواسات و کمک‌های مؤمنانه  توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان، در محل امامزاده یحیی(ع) سمنان  گفت: از ابتدای شیوع کرونا و بر اساس تدابیر نماینده معزز ولی فقیه و ریاست سازمان اوقاف و امور خیریه، در چند مرحله از محل های منطبق و کمکهای خیرین بسته های معیشتی و غذای گرم تهیه و بین افراد نیازمند و آسیب دیدگان از کرونا توزیع شده است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان عنوان کرد: در این مرحله نیز در قالب اجرای طرح شمیم حسینی ۲۴۰۰ بسته کمک معیشتی در سطح استان تهیه و بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا توزیع خواهد شد.

 

وی گفت: یکی از آثار و برکات سنت حسنه وقف دستگیری و احسان بی منت است و خیرین می توانند با در نظر گرفتن نیازهای روز جامعه نسبت به وقف بخشی از اموال خود با نیات منطبق بر این نیازها اقدام کنند.

کد خبر 1091417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha