برای انتصاب مدیران در دولت جدید هیچ دخالتی نداریم

امام جمعه بجنورد گفت: در انتصاب مدیران در دولت جدید هیچ دخالتی نداریم و اگر نظرخواهی باشد به صورت مشورتی نکته‌ای را متذکر می شوم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد، «حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری» امروز(14 شهریور) در نشست خبری با اصحاب رسانه خراسان شمالی که در محل حسینیه مصلی بزرگ امام خمینی(ره) بجنورد برگزار شد، گفت: خبرنگاران باید تلاش کنند تا وقایع جامعه را بدون کم و زیاد نقل کنند و هدف اصلی آن ها اصلاح روندهای غلط باشد.

 

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه جامعه خبری تصمیم گیر نیست، ولی تصمیم ساز هست، افزود: کسی که کار خبری می کند باید پوشش خبری او عام باشد و به حزب و گروه خاصی نپردازد.

 

وی با اشاره به نقش راهبردی نهاد نماز جمعه در استان، اظهارکرد: امام جمعه در برخی موارد به صورت مستقیم دخالت دارد و گاهی نیز از طریق مشورت، ورود غیرمستقیم و راهبری امور به مشکلات اجرایی می پردازد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی افزود: در انتصاب، یا عزل و نصب مدیران در دولت جدید هیچ دخالتی نداریم و شاید اگر نظرخواهی از من انجام شود به صورت مشورتی نکته‌ای را متذکر شوم، اما دخالتی در این زمینه ندارم.

 

وی با بیان اینکه در مسئله کرونا نیز ما وظیفه اجرایی نداریم، اما می توانیم راهنمایی کنیم، گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری تأکید کردند که مقابله با کرونا اولویت کشور است، در این راستا اعلام کردیم اگر نیاز باشد از فضای مصلی های استان برای این امر استفاده شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین نوری اضافه کرد: برای کمک به علوم پزشکی نیز چندین دستگاه را هماهنگ کردیم که همکاری لازم را داشته باشند.

 

امام جمعه بجنورد در ادامه در خصوص روند ساخت زائرسرای خراسان شمالی در مشهد، بیان کرد: سال 92 زمینی در این خصوص به استان تعلق یافت که برای تکمیل این پروژه بیش از 50 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

 

وی گفت: برای شروع اولیه این پروژه 10 میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم که باید مراحل اولیه ساخت تا پایان شهرویر ماه سال جاری آغاز شود، چرا که ددر غیر این صورت زمین پس گرفته خواهد شد.

 

حجت الاسلام والمسلمین نوری با بیان اینکه تاکنون حدود ۲۰۰ میلیون تومان از مردم برای ساخت زائر سرا جمع‌آوری شده است، خاطرنشان کرد: خیرین هم توان ورود به این عرصه را با توجه به شرایط اقتصادی، ندارند.

 

 

 

 

کد خبر 1091526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha