​اجرای طرح شهید سلیمانی برای مقابله با کرونا در مینودشت

خسروی گفت: سپاه شهرستان مینودشت در قالب طرح شهید سلیمانی برای مقابله با کرونا گام برمی دارد.

سرهنگ «عباس خسروی» با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی در مقابله با کرونا به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: مردم، مسئولان، سپاه و بسیج شهرستان مینودشت با تمام توان در قالب طرح شهید سلیمانی برای مقابله با کرونا پای کار آمدند.

 

فرمانده سپاه مینودشت ادامه داد: پنج کارگروه اعم از سلامت و دفاع زیستی، بسیج مساجد و محلات، روابط عمومی و سازندگی و کارگروه اعمال محدودیت های کرونایی در راستای طرح شهید سلیمانی تشکیل شده است

 

وی بیان کرد: شهرستان مینودشت در بحث واکسیناسیون رتبه دوم استان گلستان را به خود اختصاص داده و خوشبختانه مردم شهرستان استقبال خوبی از واکسیناسیون کرونا به ویژه واکسن برکت داشتند.

 

خسروی با بیان اینکه مراکز متعددی برای واکسیناسیون کرونا اختصاص یافته است، بیان کرد: شورای پدافند زیستی در شهرستان مینودشت تشکیل شده و اطلاع رسانی و نظارت بر اجرای دقیق پروتکل ها انجام می شود و  بسیاری از بسیجیان در این طرح همکاری می کنند.

 

فرمانده سپاه مینودشت تصریح کرد: با شیوع ویروس منحوس کرونا بسیج و سپاه در حوزه های مختلف اعم از بسیج سازندگی، توزیع اقلام بهداشتی، کارگاه های تولید ماسک، کمک به آسیب دیدگان کرونا و غیره وارد میدان شده و با تمام توان تا پایان ریشه کنی ویروس منحوس کرونا در کنار مردم ولایتمدار است.

 

کد خبر 1091586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha