۲ پروژه درمانی در شهرستان خفر کلنگ زنی می شود

رحمانیان از آغاز احداث درمانگاه تخصصی در بیمارستان «خاتم‌الانبیاء (ص)»، ساختمان های اداری شبکه بهداشت و درمان و مركز اورژانس ۱۱۵ خفر در هفته های آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «محمد رحمانیان»، امروز (یکشنبه ۱۴ شهریور) در نشست بررسی مشكلات شبكه بهداشت و درمان شهرستان خفر و ارتقاء و توسعه بيمارستان «خاتم الانبياء» اين شهرستان، گفت: با تلاش و پيگيری های مسئولان شهرستان، مجوز ارتقاء و توسعه بيمارستان «خاتم الانبياء (ص)» و افزايش تخت های بستری آن از سوی وزارت بهداشت گرفته شده است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم افزود: بر این اساس اعتباری افزون بر ۶ ميليارد تومان برای احداث درمانگاه تخصصی در بیمارستان «خاتم‌الانبیاء»، ساختمان های اداری شبکه بهداشت و درمان و مركز اورژانس ۱۱۵ خفر اختصاص يافته است.

 

 وی با اشاره به اینکه كلنگ زنی اين ۲ پروژه مهم تا ۲ هفته آينده انجام می شود، اظهار کرد: همچنين در ساخت اين ۲ پروژه خيرين سلامت نيز نقش دارند.

 

رحمانیان خاطرنشان کرد: از ديگر نيازهای بيمارستان «خاتم الانبياء» خفر راه اندازی بخش چشم و تجهيز آن است كه در دستور كار قرار گرفته و بزودی مراحل اجرايی آن انجام می شود. 

 

وی با اشاره به جذب متخصصين و مهيا كردن بستر مناسب برای ماندگاری آنها در شهرستان های جهرم و خفر، گفت: بزودی با جذب نیروهای مناطق محروم، متخصصین با قراردادهای ۱۲ساله در شهرستان خفر ماندگار می شوند.

کد خبر 1091603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha