مرکز تجمیعی واکسیناسیون آغاز به کار کرد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و سپاه شهرستان فاروج گفت: با پایان تجهیز فضای پیش بینی شده، مرکز تجمیعی واکسیناسیون کوید ۱۹ در محل هنرستان کارو دانش شهید سلیمانی آغاز به کار کرد.

«محمد مهدی شفیع آبادی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در فاروج گفت: این مرکز که برای  رفاه حال همشهریان و تسریع در امر واکسیناسیون بیماری کووید-19 راه اندازی شده  مجهز به هشت تخت بستری و درمان سرپایی به همراه محل نمونه گیری و تست ویروس کرونا است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه و بسیج شهرستان فاروج افزود: بیماران سرپایی با توجه به استقرار پزشک عمومی در این مرکز ویزیت و مداوا می شوند و در صورت تشخیص نیاز به بستری، به بیمارستان های مرتبط ارجاع داده می شوند.

 

وی با اشاره به اینکه واکسیناسیون افراد بالای 30 سال در شهرستان در حال انجام است، بیان کرد: فعالیت این مرکز تا زمان عبور از پیک پنجم کرونا ادامه می یابد تا از حجم کار دانشگاه علوم پزشکی کاسته شود.

 

سرهنگ شفیع آبادی افزود: بخش های مختلف ارائه خدمات در چارچوب پروتکل های بهداشتی عمل می کنند و پیش بینی های لازم  برای پیشگیری از ازدحام جمعیت در دریافت خدمات با توجه به وسعت فضا شده است.

 

کد خبر 1091712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha