دو پروژه گازرسانی با حضور معاون استاندار د‌ر پیشوا به بهره‌برداری رسید

دو پروژه گازرسانی با حضور معاون استاندار د‌ر پیشوا به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، در راستای اجرای پروژه ۷۰ کیلومتری گازرسانی به گلخانه‌های پیشوا و رفع تنگناهای گازرسانی، دو پروژه مهم با حضور عبدالرضا چراغعلی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، عباسی فرماندار پیشوا، نوش‌آبادی نماینده مردم پیشوا، ورامین و قرچک در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل شرکت گاز استان تهران و جمعی از مسئولان به بهره‌برداری رسید.

حسین عباسی فرماندار شهرستان پیشوا در این مراسم گفت: ایستگاه تقلیل فشار ۲۵۰۰ متر مکعبی و پروژه‌ گازرسانی به گلخانه‌های شمال شهرستان پیشوا در قالب پروژه ۷۰ کیلومتری گازرسانی، با اعتبار ۹۵ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

وی افزود:‌پروژه گازرسانی ۷۰ کیلومتری در راستای مصوبه سفر معاون اول رییس جمهوری دولت یازدهم به پیشوا، با هدف گازرسانی به واحدهای گلخانه‌ای و دامی پیشوا در سال ۱۳۹۸ آغاز گردید.

عباسی اجرای این پروژه را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: با بهره‌برداری از پروژه‌های مذکور، تنگناهای گازرسانی به دامداری‌ها و گلخانه‌های فیل‌قلعه برطرف و شبکه تغذیه روستاهای طارند، شوش‌آباد، شعیب‌آباد، قلعه‌سین و معین‌آباد تقویت می‌گردد.

کد خبر 1091852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha