جشنواره عکس میانه برگزار می شود

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان میانه، از برگزاری جشنواره عکس میانه در آبان ماه جاری خبر داد و گفت: مهلت ارسال به این جشنواره آثار تا پایان مهر ماه جاری می باشد.

«شعبانعلی حقی»، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، از برگزاری  جشنواره عکس به همت انجمن عکاسی شهرستان میانه با همکاری اداره فرهنگ وارشاد اسلامی این شهرستان خبر داد.

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان میانه، در ادامه اقزود: در این جشنواره موضوع عکس ها آزاد  و با تاکید به معرفی ظرفیت های فرهنگی، اجتماعی،مذهبی، طبیعت و گردشگری این شهرستان می باشد.

وی سطح هنری جشنواره را  حرفه ای و نیمه حرفه ای عنوان کرد و گفت: عکاسی حتماً با دوربین های DSLR انجام شود و چاپ عکس های منتخب برای نمایشگاه برعهده برگزار کنندگان می باشد.

حقی با بیان اینکه  هر عکاس مجاز به ارسال حداکثر 5 تک عکس و 3 مجموعه عکس می باشد، یادآور شد:  مجموعه عکس های هر شرکت کننده نباید از 8 عکس بیشتر باشد.

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان میانه، با اشاره به شرایط جشنواره تاکید کرد:  ادیت عکس ها  بدون کراپ در حد اصلاح نور و رنگ مجاز است و  سایز آثار نیز 30 در 45 سانتی متر با رزولیشن dpi 300 باشد.

وی اعلام کرد: شزکت کنندگان می توانند در مرحله اول، آثار خود را از طریق پیام رسان واتساپ با شماره 09144239317 ارسال کنند.

حقی با بیان اینکه کلیه آثار راه یافته به بخش رقابتی در نمایشگاه عکس گروهی در نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به نمایش در خواهند آمد، آخرین مهلت ارسال آثار را 30 مهرماه سال جاری عنوان کرد و افزود: داوری و اعلام نتایج  20آبان و افتتاح نمایشگاه و اختتامیه 25آبان ماه جاری می باشد.

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان میانه، خاطرنشان کرد: بعد از داوری آثار با اهدای هدایای نقدی از 5 نفر اول تجلیل به عمل خواهد آمد که هدیه نفر اول 10میلیون ریال، نفر دوم 6 میلیون ریال، نفر سوم 4 میلیون ریال، نفر چهارم 3 میلیون ریال و نفر پنجم 2 میلیون ریال وجه نقد خواهد بود.

به گفته وی، علاقه مندان به شرکت در این جشنواره جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق شماره تلفن  52337772با دبیرخانه جشنواره در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میانه تماس برقرار کنند.

 

 

کد خبر 1092007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha