نهادینه کردن اخلاق کریمانه، تعامل و همدلی نتایج کار تربیتی مد نظر قرار گیرد

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: ایجاد و نهادینه کردن اخلاق کریمانه، ایمان راسخ، ایثار، تعامل و همدلی باید در نتایج کار تربیتی مد نظر قرار گیرد و کارهای فرهنگی حتما منتج به نتیجه شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، رشید قربانی مدیرکل آموزش و پرورش کردستان در نشست با معاون و کارشناسان حوزه پرورشی و فرهنگی اداره‌کل اهم دستاوردها و موفقیت های آموزش و پرورش استان در حوزه پرورشی فرهنگی در سال تحصیلی 1399-1400 تشریح و در پایان با اهدای لوح سپاس از تلاش و زحمات مسئولین و دست اندرکاران این حوزه تجلیل به عمل آمد.

 

 

وی در این نشست از تلاش و زحمات کلیه مسئولین و دست‌اندرکاران حوزه پرورشی استان تقدیر و تشکر کرد و با بیان اینکه دامنه فعالیت حوزه پرورشی را بسیار گسترده است؛ گفت: در ایام کرونا حجم فعالیت‌های آموزش و پرورش سنگین شده و در این میان حجم کار حوزه پرورشی نسبت به حوزه‌های دیگر در فضای مجازی به مراتب بیشتر بوده است.

 

 

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان موفقیت کسب شده حوزه پرورشی و فرهنگی استان در طول یک سال گذشته را قابل تقدیر دانست و تاکید کرد: این دستاوردها و موفقیت باید در سطح استان، شهرستان و مدرسه، اطلاع رسانی و منعکس شود.  

 

 

قربانی با بیان اینکه مسئله تربیت، از موضوعات بسیار مهم در آموزش و پرورش است؛ تصریح کرد: ایجاد و نهادینه کردن اخلاق کریمانه، ایمان راسخ، ایثار، تعامل و همدلی باید در نتایج کار تربیتی مد نظر قرار گیرد و کارهای فرهنگی حتما منتج به نتیجه شود.

 

 

این مقام مسئول کار در حوزه پرورشی و فرهنگی را بسیار سخت، حساس، پیچیده و کیفی دانست و خاطرنشان کرد: تمامی فعالیت‌های پرورشی مکمل یکدیگر و در راستای نهادینه کردن تربیت اجتماعی است.

 

 

وی با بیان اینکه فعالیت‌های حوزه پرورشی بسیار ارزشمند است؛ گفت: اگر برای انس دانش‌آموز با قرآن و مفاهیم قرآنی قدم‌های برداشته شود و مسیر درست زندگی به او نشان داده شود کار بسیار ارزشمندی انجام و قابل تقدیر انجام شده است.

 

 

قربانی با اشاره به اینکه کارهای فرهنگی زندگی انسان را اصلاح و مسیر زندگی را به او نشان می‌دهد؛ اظهارداشت: موضوعات فرهنگی در رشد شخصیت اجتماعی افراد تاثیرگذار است.

 

 

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان در پایان با تاکید بر اینکه نباید در ایام کرونا، تاثیرگذاری کارهای تربیتی در میان دانش‌آموزان کم رنگ شود؛ تصریح کرد: باید متناسب با شرایط کرونا، فعالیت‌ها و برنامه‌های خود را پیش ببرید.

کد خبر 1092534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha