استاندار گیلان باید انقلابی و جهادی باشد

احمدی با بیان اینکه مدیران باید همتراز با شاخص های گام دوم انقلاب باشند گفت: گیلان تشنه استاندار انقلابی، جهادی و مسلط به مشکلات استان است تا با تلاش بی وقفه و روحیه جهادی مشکلات گیلان را حل کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «محمدرضا احمدی سنگری» امروز(چهارشنبه، ۱۷ شهریور) ‌در جمع خبرنگاران انقلابی بودن، آگاه به مشکلات مردم و در کنار مردم بودن را از مهم‌ترین ملاک های انتخاب استاندار برشمرد و گفت: در انتخاب استاندار آینده گیلان این مهم مورد توجه ویژه قرار دارد.

 

نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس با بیان اینکه راهکار برون رفت از این معضلات انتخاب مدیران انقلابی، مؤمن، متعهد، متخصص و شایسته است افرود: مدیران باید همتراز با شاخص های گام دوم انقلاب باشند.

 

وی خطاب به نیروهای انقلابی و مردم ولایت مدار گیلان تصریح کرد: گیلان تشنه استاندار انقلابی، جهادی و مسلط به مشکلات استان است تا با تلاش بی وقفه و روحیه جهادی مشکلات گیلان را حل کند.

 

عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تاکید بر اینکه استاندار باید دلسوز، جهادی، فساد ستیز و خدمتگزار به مردم باشد افزود: سوابق اجرایی و عملکردی بسیار حائز اهمیت است و مجمع نمایندگان و نماینده ولی فقیه در استان برای تحقق این امر لحظه ای درنگ نخواهیم کرد.

 

احمدی با انتقاد از کمبود تعداد مراکز واکسیناسیون در سطح شهرستان رشت گفت: نباید مردم در صف های طولانی در انتظار واکسن باشند.


نماینده مردم شهرستان رشت  با انتقاد از مسئولین استان برای برطرف کردن مشکل کمبود واکسن برکت در گیلان گفت : دوز دوم  واکسن برکت در مراکز موجود نیست که موجب نارضایتی و نگرانی مردم شده است.

 

احمدی در ادامه اذعان داشت: اگرچه گلایه‌ از صف‌های شلوغ و برخی بی‌نظمی‌ها در یک هفته اخیر کمی کاهش داشته است، اما کماکان ایجاد تجمع در برخی مراکز تجمیعی واکسیناسیون ادامه دارد و این موضوع منجر به ایجاد نگرانی از ابتلا به ویروس دلتا را دامن  می زند.

 

عضو کمیسیون اصل نود با اشاره به بازدید اخیر خود از مراکز بهداشتی و درمانی و مراکز تست کرونا با تاکید بر رسیدگی به کادر درمان و توجه بیشتر به آنها تاکید کرد: این مراکز با کمبود کیت های تشخیص کرونا و  تجهیزات پزشکی مواجه هستند که  مسئولین باید توجه ویژه ای برای تامین آن داشته باشند.

کد خبر 1092708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha