پویش نذر آب سیب در کرمانشاه

آزادی ، گفت:با توجه به شیوع و تشدید ویروس منحوس کرونا در پیک پنجم، اهالی رسانه استان کرمانشاه برای کمک به بیماران و ایجاد همدلی، پویش نذر آب سیب به راه انداختند.

افشین آزادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: با رعایت پروتکل های بهداشتی  توسط فعالین رسانه ای استان بیش از ۴۳۰۰ بسته میوه و بطری آب سیب بین بیماران کرونایی و کادر درمان درکرمانشاه توزیع شد.

 

 رئیس سازمان فضای مجازی مرکز کرمانشاه  افزود: فعالین رسانه ای با هدف کمک  و روحیه دهی به بیماران کرونایی بنا به توصیه های مقام معظم رهبری در مورد مواسات و همدلی با ایجاد پویش نذر آب سیب با تمام توان و عشق وارد میدان شدند.

 

وی خاطر نشان کرد: بعد از انتشار اطلاعیه طرح ، استفاده از ظرفیت های مردمی و تعامل با برخی سازمان ها بحمدالله توانستیم مقدمات کار را با تهیه ۱ تن سیب، دستگاه آبمیوه گیری، مکان  فراهم کنیم.

 

آزادی با اشاره به رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در زمان تهیه آب سیب  تصریح کرد :در مجموع تا بحال بیش از ۲۰۰۰ بسته میوه و همچنین ۲۳۰۰ بطری آب سیب تهیه و در مراکز درمانی بین بیماران کرونایی و کادر درمان توزیع شده است.

 رئیس سازمان فضای مجازی مرکز کرمانشاه  اظهار کرد: این کار توسط یک گروه ۲۰ نفره ساماندهی و  تا هفته های آینده این روند ادامه خواهد داشت .

کد خبر 1092724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha