اعتبارات دولت در مسیر خدمت به مردم قرار گیرد

خادمی با بیان اینکه باید از همه ظرفیت ها برای ارتقای خدمت رسانی استفاده شود، گفت:در این راستا باید اعتبارات دولت در مسیر خدمت به مردم قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « سید موسی خادمی» در نشست مشترک معاونین و مدیران ستادی و فرمانداران استان لرستان با بیان مهمترین عناوین خدمت و دستاورد های حوزه کاری در دولت دوازدهم ، اظهار داشت: وجود همکاران خوب و مدیران توانمند از ویژگی های منحصر به فرد لرستان است.

 

استاندار لرستان با اشاره به برخی مشکلات استان، ابراز امیدواری کرد: در دولت جدید از همه ظرفیت ها بهتر و بیشتر استفاده شود.

 

وی با اشاره به مشکلات پیش آمده در ایام دولت تدبیر و امید در لرستان، ادامه داد: بیماری کرونا به عنوان یک مشکل جهانی، رشد اقتصادی و عمرانی همه دولت‌ها را مختل کرد.

خادمی دومین عامل ملی را پدیده تحریم عنوان کرد و گفت: با اعمال تحریم‌های سختگیرانه استکبار، درآمد ما به یک دوازدهم تقلیل پیدا کرد که مدیریت در چنین شرایطی  کار بسیار سختی بود.

 

 وی سومین عامل را پدیده طبیعی سیل عنوان کرد که همزمان با نقاط دیگری از کشور در لرستان به وقوع پیوست و استان دچار خسارت های سنگینی شد و علیرغم کارهای بزرگی که انجام گرفت،به دلیل همزمانی سیل در سایر استانها به صورت تک حادثه به آن توجه نشد و حجم خسارات و آثار منفی آن برای استان واقعاً سنگین بود به گونه‌ای که سیل ۹۸ پروژه های کلیدی تعریف شده در دو سال ۹۶ و ۹۷ را در زمینه ایستگاههای پمپاژ آب و ... را کاملا از بین برد و علاوه بر آن زیرساخت هایی مثل پل ها ،جاده ها و سایر تاسیسات را نابود و هزینه های بسیار سنگینی به استان وارد کرد.

 

استاندار لرستان با اشاره به ساخت ۱۳ هزار واحد مسکونی برای سیل زدگان درسطح ۴۲ هکتار زمین ، تعمیر ۳۰ هزار واحد مسکونی، تهیه ۱۰ هزار پک لوازم خانگی به سیلزدگان و بازسازی پل های ارتباطی و مواصلاتی در مناطق سیل زده و.... که با همت دولت تدبیر و امید و مشارکت خیرین انجام پذیرفت از کمرنگ‌ جلوه دادن خدمات دولت توسط عده ای انتقاد کرد و آن را یکی دیگر از مسائل و مشکلات داخلی برشمردکه منجر به تلاطم اوضاع می شد.

 

 وی خطاب به حاضران جلسه گفت: هر کدام از شما که به چهار سال گذشته بنگرید حرف هایی برای گفتن دارید زیرا در حوزه شما کارهای بسیار بزرگی انجام شده  و ضرورت دارد آنها را برای مردم بازگو کنید.

 

 خادمی با تاکید بر ضرورت حل مشکلات مردم اظهار داشت:در این شرایط و دولت جدید که همدلی های خوبی هم ایجاد شده برای آنان آرزوی موفقیت داریم و تجارب خود را در اختیار قرار خواهیم داد.

وی تصریح کرد: همه ما بعنوان مسئولین دولت با خدمت رسانی به مردم،صاحب اعتبار میشویم. 

 

 استاندار لرستان با بیان اینکه اعتبار دولت زمانی ارزشمند است که در مسیر خدمت باشد، اظهار کرد: دولت به معنای یکسری اعتبارات و قراردادهایی است که  مردم از حقوق خود حذف کرده و در اختیار نهادی قرار داده و به ازای اختیاراتی که می دهند با وضع قوانین،انتظار خدمت دارند.

کد خبر 1092736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha