سند چشم انداز قرآنی به‌عنوان یک پایلوت و الگو در جامعه پیاده شود

حجت‌الاسلام گرزین گفت: سند چشم انداز قرآنی به‌عنوان یک پایلوت، الگو و نمونه در شئون فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی پیاده شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گرگان و به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان، حجت‌الاسلام «عباسعلی گرزین» در نخستین جلسه اندیشه ورز قرآنی گلستان با موضوع «سند چشم انداز قرآنی ۱۴۱۴» این نشست اظهار کرد: روح عرشی امام راحل، خون پاک شهدا و دست غیب هدایتگری امام زمان عجل الله نگذاشت ریل انقلاب منحرف شود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: انشالله در گام دوم انقلاب با تشکیل دولتی انقلابی، اسلامی و جامع، شاهد یک پالایشی در جامعه اسلامی باشیم.

 

وی بیان کرد: آموزه های قرآنی و فرمایشات اهل‌بیت (علیهم السلام) راه‌گشای مسائل اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی هستند.

 

گرزین ادامه داد: خلا اصلی ما، نداشتن نگاه تشکیلاتی به سند چشم انداز قرآنی است که در افق بلند حاکمیت قرآنی و شئونات اسلامی در زندگی اجتماعی و فردی چنین نگاهی باید داشته باشیم.

 

وی با بیان اینکه سند چشم انداز قرآنی یک سند بابرکت و تاثیرگذار است، گفت: این سند به‌عنوان یک پایلوت، الگو و نمونه در شئون فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی پیاده شود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر تحقق سند چشم‌انداز قرآنی خاطرنشان کرد: اگر این سند تبدیل به مصوب ملی شود می‌توانیم فرهنگ را آبیاری کنیم.

 

 

کد خبر 1092777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha