ایران حامی جوامع استقلال طلب دنیا است/ شکست حقوق بشر در دنیا

حجت الاسلام سالک گفت: جمهوری اسلامی ایران از جوامع استقلال طلب و مبارز دنیا و در مبارزه با استکبار جهانی حمایت می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام  «احمد سالک» در مراسم سردار عباسعلی جان‌نثاری در محل گلستان شهدای اصفهان به موضوعات سیاسی روز اشاره کرد و اظهارداشت: یکی از دغدغه های مهم امروز جامعه بشری ثبات در منطقه و مبارزه با ظلم و ستم است.

 

عضو جامعه روحانیون مبارز اصفهان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی الگوی ایستادگی و مبارزه با ظلم جهانی است‏، تصریح کرد: خون شهدای جوان این مملکت برای مبارزه با ظلم و استقلال و آزادی ریخته شد و نهال انقلاب امروز بر سر جهانیان است.

 

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران از جوامع استقلال طلب و مبارز دنیا و در مبارزه با استکبار جهانی حمایت می کند و بر پایه و مسیر هدایت رهبر انقلاب و اصل ولایت فقیه موضوع سیر انقلاب را تا فرج امام زمان(عج) پیش می برد.

 

عضو جامعه روحانیون مبارز اصفهان ادامه داد: ولایت فقه، مردم و حفظ نظام جز ضرورت هاست که در ادامه راه شهدا و پاسداشت خون آنان باید انجام داد تا شاهد حفظ این انقلاب و بیداری اسلامی در جهان باشیم.

 

وی یادآورشد: اطاعات از رهنمودها و توصیه های رهبری از ضرورت های ولایتمداری است و نمی شود فقط در زبان ادعای عشق به ولایت داشته باشیم اما در عمل بر خلاف منویات ایشان حرکت کنیم.

 

* شکست حقوق بشر در دنیا

 

حجت الاسلام سالک با اشاره به ظلم حکومت های ظالم در کشورهایی مثل سوریه و افغانستان و یمن تصریح کرد: حقوق بشر با این وضع از بین رفته و فقط ادعای آن باقی مانده است.

 

وی با بیان اینکه مدعیان حقوق بشر و حامی ملت های جهان خود عامل ظلم هستند، تصریح کرد: این همه بمب شیمیایی بر سر ملت ایران ریختند و امروز نیز همین وضع در دیر کشورها وجود دارد و از طرفی خود را حامی حقوق بشر می دانند.

 

نماینده ادوار اصفهان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: رزمندگان در برابر این همه ظلم ایستادند و مانع پیروزی دشمن شده اند اما واقعیت اینجاست که ما هم باید مسیر آن ها را ادامه دهیم.

 

وی به سالروز شهادت سردار عباسعلی جان‌نثاری هم اشاره کرد و گفت: این شهید بزرگ 10 سال پیش در درگیری با گروهک پژاک در منطقه شمال غرب کشورمان به شهادت رسید.

 

حجت الاسلام سالک با بیان اینکه این شهید دارای صفات ویژه اخلاقی بود، اضافه کرد: حفاظت از بیت المال، ولایتمداری، تواضع و شکرگزاری از ویژگی های اخلاقی او بود.

کد خبر 1092947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha