رئیس جمهور به زیارت حرم امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس رفت

رئیس‌جمهور دقایقی پیش مرقد مطهر حرم امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع) در طبس را زیارت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله«سیدابراهیم رئیسی» رئیس جمهور امروز (۱۹ شهریور) در جریان سفر یک روزه به خراسان جنوبی، آستان مقدس حرم امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع) در طبس را زیارت کرد.

 

رئیس جمهور به همراه برخی از اعضای کابینه دولت سیزدهم، استاندار خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان استان همچنین با حضور در گلزار شهدای شهرستان طبس در صحن این امامزاده با آرمانهای شهیدان والامقام تجدید میثاق کردند.

 

بارگاه منور این امامزاده واجب التعظیم از این روی میقات الرضا (ع) نام گرفته است زیرا اولین منزلگاه و دروازه ورود به مشهدالرضا (ع) و حرم شریف رضوی است. این امامزاده از جمله امامزادگانى است که مورخان ایشان را از فرزندان بلافصل امام کاظم (ع) دانسته ‌‌اند که بر همین اساس ایشان برادر هشتمین پیشوای شیعیان جهان هستند.

 

بازدید از معادن زغال سنگ طبس، شرکت در شورای اداری استان و دیدار با نخبگان از جمله برنامه های رئیس جمهور در خراسان جنوبی است.

 

وزیران کشور، راه و شهرسازی و صنعت، معدن و تجارت، رئیس سازمان برنامه و بودجه، رئیس دفتر رئیس جمهور و معاون اجرایی رئیس جمهور، آیت الله رئیسی را در سفر به استان خراسان جنوبی همراهی می کنند.

 

 

کد خبر 1092954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha