حربه امروز دشمن تصویر سازی دروغین و سیاه نمایی از کشور ما است

حجت الاسلام اکبر افشارمنش گفت: یکی از حربه های امروز دشمن تصویر سازی دروغین و سیاه نمایی از کشور ما است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز ۱۹ شهریور حجت الاسلام «اکبر افشارمنش» در خطبه های نماز جمعه رودبار جنوب، گفت: بر اساس آیات قرآن کریم اگر تقوای الهی را رعایت کنیم دشمنان نمی توانند به ما ضربه بزنند، تقوا در برابر دشمن به معنی شناسایی اهداف وکیدهای دشمن و خنثی کردن آن است.


امام جمعه رودبار جنوب بیان کرد: یکی از حربه های امروز دشمن تصویر سازی دروغین و سیاه نمایی از کشور ما است.


وی خاطرنشان کرد: یکی‌ از آموزهای عاشورا سبقت گرفتن از دیگران در کار خیر است یاران سیدالشهدا (ع) برای جهاد و شهادت از یکدیگر سبقت می گرفتند.
 

حجت الاسلام افشارمنش ابزار کرد: بعضی افراد هستند در امور گناه و ظلم از یکدیگر سبقت می گیرند که این باعث عاقبت به شر شدن می شود.


خطیب جمعه عنبرآباد افزود: عده ای هستند خیر و شر را تشخیص نمی دهند که باید به کارشناسان دینی مراجعه‌ کنند.


وی اظهار کرد: در روز عاشورا فردی بود که در رکاب امام حسین علیه السلام شهید شد ایشان وقت نماز خود را سپر امام حسین (ع) کرد برادر این شخص در مقابل امام حسین (ع) بود که خیر را نشناخت و عاقبت به شر شد.


حجت الاسلام افشارمنش ادامه داد: شخصی خدمت رسول خدا (ص) رسید و گفت میخواهم بهترین مردم باشم آقارسول الله (ص) فرمود بهترین مردم کسی است که نفعش بیشتر به مردم برسد و به مردم بیشتر خدمت کند.


امام جمعه رودبار جنوب عنوان کرد: شخصی در آخرین لحظات عمر شریف امام حسن مجتبی (ع) از حضرت نصیحیتی خواستند امام حسن مجتبی (ع) فرمودند؛ قبل از سفر آخرت توشه آماده کن، برای دنیایت طوری کار کن که انگار همیشه زنده هستی و برای آخرتت طوری عمل کن که انگار فردا خواهی مُرداگر می خواهی بدون داشتن قوم و قبیله هیبت سلاطین را داشته باشی از معصیت الهی فرار کن.


وی اضافه کرد: حضرت رقیه (س) سند مظلومیت سیدالشهدا (ع) است او با شهادت خود موجب آگاهی مردم شام شد و مزار مطهر او موجب این سوال شد که چرا دختر امام حسین (ع) غریبانه در شهر شام از دنیا رفت.


حجت الاسلام افشارمنش تاکید کرد: عمر انسان محدود است و اطلاع از زمان مرگ نداریم بعضی در بهترین وقت عمر و زندگی خود از دنیا رفتند باید خود را برای قبر و قیامت آماده کنیم.


خطیب جمعه رودبار جنوب بیان کرد: توصیه امام خامنه ای(مدظله العالی) به دولت سیزدهم فرمودند؛ عقلانیت انقلابی باعث اعتماد مردم و پیشرفت کشور می شود را سرلوحه کار خود قرار دهند.


وی تصریح کرد: در هفته گذشته ۶ نفر از اسرای فلسطینی از زندان امنیتی رژیم غاصب صهیونیستی فرار کردند که موجب رسوایی بیش از پیش این رژیم منحوس شد و این موضوع شجاعت فلسطینیان را می رساند و به فرموده سید حسن نصرالله اسرائیل از لانه عنکبوت هم سست تر است.


حجت الاسلام افشارمنش ابراز کرد: ایجاد صلح، جلوگیری از رانت و فساد و تحت نظر گرفتن کارگزاران در سیره حکومتی حضرت علی (ع) مشهود بود.


امام جمعه رودبار جنوب اظهار کرد: هیچ کدام از یاران حضرت علی (ع) همچون عمار نبودند هر جایی شبه ای پیش می آمد و مشکلی بود عمار آن جا حضور پیدا می کرد و آن را حل می کرد.


وی در خاتمه عنوان کرد: از مسئولین می خواهیم منطقه ویژه اقتصادی جازموریان و پتروشیمی نگین جازموریان را به صورت جدی تر پیگیری کنند برای این مسئله ۱۴۰۰ هکتار زمین در اختیار آنها گذاشته شده اگر این موضوع حل شود شاهد ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی منطقه خواهیم بود.

کد خبر 1093085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha