بازسازی انقلابی عرصه های مدیریتی از اولویت ها و رسالت های اساسی دولت سیزدهم است 

حجتوالاسلام رضا احمدی نیک گفت: تحول و انقلاب اداری یا همان بازسازی انقلابی عرصه های مدیریتی، یکی از اولویت ها و رسالت های اساسی دولت سیزدهم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز ۱۹ شهریور حجت الاسلام «رضا احمدی نیک» در خطبه های نماز جمعه آسمینون، گفت: تحول و انقلاب اداری یا همان بازسازی انقلابی عرصه های مدیریتی، یکی از اولویت ها و رسالت های اساسی دولت سیزدهم است.


امام جمعه آسمینون بیان کرد: در کنار بازسازی اعتماد عمومی و بازسازی انقلابی ساختار فرهنگ کشور، انتخاب مدیران کارآمد، دلسوز و انقلابی می تواند نقش اساسی در اعتماد از دست رفته مردم و جامعه داشته باشد.


وی خاطرنشان کرد: یکی از اصلی ترین زیرساخت های تحقق کامل دولت اسلامی بازسازی انقلابیِ مدیریت اجرایی کشور است و این کلان اقدام، در واقع زمینه ساز پیشگیری از فساد اقتصادی، اداری و رشد فرهنگی و اجتماعی جامعه است.


حجت الاسلام احمدی نیک ابراز کرد: بدون بازسازی و تحول مدیریتی با ۲ رکن تربیت مدیران تراز انقلاب و تحول ساختار اداری کشور، تحقق دولت اسلامی در گام دوم انقلاب اسلامی با اختلال جدی مواجه می شود.


خطیب جمعه آسمینون اظهار کرد: امیدواریم رئیس جمهوری و اعضاء کابینه بدون توجه به فشارها و سهم خواهی ها، براساس شایسته سالاری و داشتن روحیه انقلابی و نه انقلابی نماها، مدیران انقلابی و کارآمد در همه سطوح مدیریتی کشور را انتخاب کنند.


وی اضافه کرد: یکی دیگر از مسائل مهم پیش روی دولت مسئله مهم مذاکرات هسته ای است که خط و مشی کلی در این خصوص را رئیس جمهوری و وزیر خارجه مشخص کردند که، مذاکره برای مذاکره معنایی ندارد.


حجت الاسلام احمدی نیک عنوان کرد: مذاکره ایران با اروپا و البته با آمریکا در صورت بازگشت و جبران خطاها و اشتباهات گذشته، فقط و فقط برای رفع تحریم ها است که باید این هدف بر اساس حکمت، عزت و مصلحت با قاطعیت و جدیت دنبال شود.


امام جمعه آسمینون با اشاره به تحولات و حوادث افغانستان، تصریح کرد: ره آورد ۲۰ساله حضور اشغالگرانه آمریکا چیزی جزء جنایت و ویرانی آن هم چه در حوزه خسارات اقتصادی، سیاسی، امنیتی و اجتماعی و چه خروج غیر مسئولانه و خفّت بار از افغانستان، نبوده است.


وی ابراز کرد: عدم پایبندی آمیریکا به هیچکدام از تعهدات و جنایات فرودگاه کابل که آمریکا و شرکایش جزء مسئولین اصلی آن حوادث هستند و این که آمریکا به دنبال جنگ قومی و مذهبی است اما مردم افغانستان خودشان باید برای آینده کشورشان تصمیم بگیرند و دولت فراگیر با گفتگوهای بین الافغانی شکل بگیرد.


حجت الاسلام احمدی نیک ضمن تسلیت شهادت حضرت رقیه (س) و شهادت امام حسن مجتبی (ع)، با اشاره به مشکلات منطقه خطاب به مسئولین، گفت: ان شاءالله در دولت جدید شاهد شبانه روزی شدن درمانگاه نودژ، احداث زمین چمن برای نوجوانان و جوانان ورزشکار، احداث مجتمع فرهنگی هنری و کتابخانه عمومی، تکمیل حرم مطهر شهدای گمنام نودژ و همچنین رفع مشکل همیشگی آب باشیم.

 
خطیب جمعه آسمینون عنوان کرد: از همه مردم شهیدپرور و ولایتمدار بخش آسمینون و شهر نودژ پس از ۸ سال اقامه نماز جمعه در شهر نودژ خداحافظی کرده و از آنها طلب حلالیت می کنم.


 وی در خاتمه از همکاری همه مردم و مسئولین از جمله فرمانداران، بخشداران، شهرداران، شوراهای اسلامی شهر و روستا، نیروهای نظامی و انتظامی، بسیج، اصحاب رسانه، شورای اداری شهرستان و بخش و ستاد نماز جمعه و ائمه موقت جمعه تشکر کرد.

کد خبر 1093091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha