بازگشت به ریل اصلی انقلاب، حلال مشکلات کشور است

حجت الاسلام کرامتی با تبیین انقلابی گری و مصادیق آن در یک ماهه اخیر، بازگشت به ریل انقلاب و بازسازی ساختارهای مدیریتی را تنها با داشتن روحیه و عمل انقلابی انجام شدنی بیان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان حجت الاسلام محمد تقی کرامتی در خطبه های نماز جمعه این هفته گلپایگان با اشاره به توصیه بازسازی اعتماد آسیب دیده مردم و بازسازی ساختارهای مدیریتی توسط رهبری به ریییس جمهور گفت: معمار کبیر انقلاب، بنایی بر پایه ای درست استوار کرد اما پس از گذشتن سالها از ریل اصلی تغییر کرده است و این تغییر ریل گذاری سبب بسیاری از مشکلات امروز شده است.
امام جمعه گلپايگان با یادآوری اینکه رهبری از دولتی که اهلیت دارد، خواستار بازگردان انقلاب و مدیریت به ریل اصل انقلاب کرده است، افزود: کشور نیاز به تحرک انقلابی در عرصه های مختلف اقتصاد، سازندگی، خدمت رسانی، علمی و فرهنگی و غیره دارد زیرا مشکلات هر روزه نتیجه فاصله گرفتن از مبدا انقلاب، اهداف و ارزش های آن شده است.
وی با تبیین اینکه انقلابی گری به معنای حرکتی احساساتی و بدون منطق نیست و عقلانیت و منطق برآن حکم می راند، بیان کرد: عقلانیت و منطق  از لوازم قطعی ولایت فقیه است و احساسات سبب می شود لانه جاسوسی ره فتح کند اما از آن فاصله بگیرد، اما انقلابی برعهد خود استقامت کردند و حرکت در انقلابی گری براساس عدالت اجتماعی، رفتار دقیق، خاضعانه بودن  و فریفته نشدن توسط وعده های دشمن است و چنین مدیری می تواند ساختارها را بازسازی کند.
حجت الاسلام کرامتی با یادآوری حضور رئیس جمهور در استان های محروم و مناطق آسیب دیده و کم برخوردار با هدف پیگیری مشکلات، تاکید کرد: این روحیه انقلابی و مردمی است و باید حفظ و تقویت شود و در همه مسئولان کشور گسترش یابد، این روحیه ای است که شهید رجایی و بزرگان انقلاب، به دنبال آن بودند.
امام جمعه گلپايگان با یادآوری اینکه دولت قبل، پول واکسن را چند ماه پیش از این واریز کرده بود ولی رئیس جمهور سیزدهم با پیگری خود، سبب ورود واکسن ها و تحول در واکسیناسیون  شد، گفت: موضع قدرتمند رئیس جمهور و وزارت خارجه در برابر کشورهای غربی که بر مذاکره برای رفع تحریم و نه مذاکره برای مذاکره تاکید کردند از نماد های انقلابی گری است./

کد خبر 1093108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha