لزوم هوشیاری مسئولان در پاسخ به توطئه های دشمن/ مشکلات را با مردم در میان بگذارید

آیت الله عبادی با بیان اینکه هوشیاری مسئولان بهترین پاسخ به توطئه های دشمن است، گفت: این مردم به دلیل دسترسی به آرمان های انقلاب اسلامی از امید برخوردار هستند و طبق فرمایش مقام معظم رهبری مشکلات را با مردم در میان بگذارید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله «سیدعلیرضا عبادی» عصر امروز (۱۹ شهریور) در نشست رئیس جمهور با نمایندگان اقشار مردم، ایثارگران، نخبگان و علمای خراسان جنوبی اظهار داشت: انتخاب آیت الله رئیسی به عنوان رییس جمهور تبریکی به مردم با فرهنگ خراسان جنوبی است.

 

نماینده ولی فقيه در خراسان جنوبی با اشاره به انتخابات ۱۴۰۰ گفت: در انتخابات ۱۴۰۰ خداوند متعال به قلوب با ایمان مردم عزیز الهام فرمود و دست غیب الهی بار دیگر زمینه را برای دسترسی به آرمان های انقلاب اسلامی را فراهم کرد و این موضوع جای تبریک دارد و تمام آن برکت است.

 

وی ادامه داد: مردم خراسان‌جنوبی ۱۵ سال قبل با بصیرت خود این تشخیص را دادند و در این مرحله نیز بالاترین شرکت و رای را در انتخابات ۱۴۰۰ در سطح کشور کسب کردند.

 

آیت الله عبادی با اشاره به توطئه های پنهان گفت: هوشیاری مسئولان پاسخ به این توطئه ها است و برای دشمن این پاسخ ها بسیار گران خواهد بود و بدانید که در مسایل امنیتی باید بسیار حساس بود.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه مردم و دولت در نظام مقدس جمهوری اسلامی یک واحد هستند، افزود: با امیدی که در مردم به دلیل دسترسی به آرمان های انقلاب حاصل شده است با صحنه های خوبی رو به رو هستیم اما طبق فرمایشات مقام معظم رهبری مشکلات را با مردم در میان بگذارید.

 

آیت الله عبادی در پایان بیان کرد: رسانه های مجازی و غیرمجازی تبیین کنند که این دولت در چه شرایطی روی کار آمده است تا مردم انتظارات عادلانه ای داشته باشند و مشکلات انباشته یکی پس از دیگر با صبرانقلابی و آگاهی کافی حل شود.

 

 

کد خبر 1093118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha