دولت برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام خراسان جنوبی زمان تعیین کند

خسروی خطاب به رئیس جمهوری گفت: مشکلات و مسائل خراسان جنوبی باید اولویت بندی شوند و یک زمان بندی مشخصی را وقتی اولویت ها مشخص شد، برای هر مسئله ای تعیین کنید، هم مردم امیدوار باشند که در آینده چه کار خواهد شد و هم رسانه ها بتوانند پیگیر باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «حسین خسروی اسفزار» دقایقی پیش در جلسه شورای اداری خراسان جنوبی که با حضور رئیس جمهور در سالن شهید رجایی استانداری در حال برگزاری است، اظهار داشت: مشکلات و مسائل استان باید اولویت بندی شوند و یک زمان بندی مشخصی را وقتی اولویت ها مشخص شد، برای هر مسئله ای تعیین کنید، هم مردم امیدوار باشند که در آینده چه کار خواهد شد و هم رسانه ها بتوانند پیگیر باشند.

 

وی با بیان اینکه جاده بیرجند – قاین تاکنون چندین مرتبه گفته شده که تا پایان سال افتتاح خواهد شد، افزود: میزان پیشرفت راه آهن این استان را 10 ماه قبل وزیر راه گفت 20 درصد پیشرفت دارد، اکنون هم می گویند 20 درصد پیشرفت دارد، یک زمانی برای طرح ها مشخص شود تا هم نمایندگان پیگیری کنند و هم رسانه ها پیگیر باشند.

 

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس با اشاره به اینکه مردم خراسان جنوبی به لطف خدا و توجه ویژه شما و دولت مردمی امیدوارند، گفت: متاسفانه گاهی اوقات اعتبارات در یک شهرستان در حد چند آپارتمان است، این باید توجه بیشتری به آن شود.

 

خسروی افزود: امید است با عنایت ویژه دولت مردمی و تلاش مسئولان با محوریت نماینده ولی فقیه در استان، مردم منتظرند تا در یکسال اول جهشی محسوس و ملموس را در خراسان جنوبی ببینند.

 

 

 

کد خبر 1093144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha