سال تحصیلی  حوزه علمیه خواهران حضرت زینب (س) ملایر از فردا آغاز می شود

ترکمان اسدی گفت: سال تحصیلی حوزه علمیه خواهران حضرت زینب (س) ملایر از فردا ۲۱ شهریورآغاز می‌شود.

«پروانه ترکمان اسدی» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: حوزه علمیه خواهران حضرت زینب (س) ملایر یکی از حوزه‌های پویا و فعال شهرستان ملایر و استان همدان است که در حال حاضر بیش از 140 بانوی طلبه در آن تحصیل می‌کنند.

مدیر حوزه علمیه خواهران حضرت زینب(س) ملایر  با بیان اینکه امسال نیز حدود 30 نفر در این حوزه پذیرش شدند گفت: ترم اول امسال  نیز با توجه به شرایط برگزاری کلاس‌ها به‌صورت مجازی خواهد بود گفت: برگزاری ترم اول سال  تحصیلی  این حوزه از 21 شهریور ماه خواهد بود.

وی  تصریح کرد:  فارغ التحصیلان در این حوزه در صورت علاقه خود یا در مدارج بالاتر ادامه تحصیل داده و یا در ادارات و نهادهای مربوطه و یا فعالیت در حوزه‌های دینی و مذهبی مشغول فعالیت هستند.

 ترکمان اسدی با بیان اینکه این در  حوزه در همه مناسبت‌ها برنامه‌های مختلفی برگزار می‌شود، عنوان کرد: نشست‌های دینی و بصیرتی، جلسات اخلاق و تفسیر، کرسی‌های آزاداندیشی، طرح کرامت و برگزاری کارگاه‌های پژوهشی، از فعالیت‌های این حوزه در طول سال است.

مدیر حوزه علیمه خواهران حضرت زینب (س) ملایر توزیع 600 پرس غذا از سوی حوزه و کمک خیران  بین نیازمندان و عزاداران دردهه اول محرم ، برگزاری مراسم عزاداری به مدت ده شب   با رعایت پروتکل‌ها و... را از برنامه های این حوزه در ماه محرم برشمرد و افزود: در این راستا برای اربعین و دهه آخر  صفر نیز برنامه عزاداری را در حوزه داریم.

کد خبر 1093148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha