دانشگاه برای آموزش و پرورش دانشجو، برنامه ای مدون داشته باشد

یوسفی گفت: دانشگاه برای آموزش و پرورش دانشجویان، مطابق با دانشگاه اسلامی برنامه ای مدون داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سعید یوسفی» امروز (شنبه ۲۰ شهریور) در حاشیه نشست هم اندیشی و هم افزایی روسای دانشگاه های اقلید با اشاره به نقش تشکل های دانشجویی در سرنوشت یک جامعه، گفت: یک دانشجو از یک سو دارای ویژگی هایی مثل بینش عمیق، آرمان گرایی و مطالبه گری است و از سویی دیگر آینده ساز یک جامعه بوده، از این رو دانشجو و دانشگاه مورد طمع دشمن است.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس، جذب نیرو، تربیت و پرورش نیروی کارآمد و اثرگذاری فرهنگی و اجتماعی از رسالت های یک تشکل دانشجویی برشمرد و افزود: بسیج دانشجویی نسبت به رشد و ارتقای معرفتی، بصیرتی و اخلاقی دانشجویان توجه ویژه دارد.

وی، حضور جوانان در محیط دانشگاه به عنوان مخاطب فعالیت های فرهنگی اجتماعی را یکی از مهمترین فرصت های یک تشکل دانشجویی عنوان و خاطرنشان کرد: دانشگاه ها برای آموزش و پرورش دانشجویان، مطابق با دانشگاه اسلامی برنامه ای مدون داشته باشند.

یوسفی با اشاره به نقش بسیج دانشجویی در جذب و کادرسازی گفت: اصل جذب و تثبیت محدوده خاصی ندارد و تحقق عملیات جذب و تثبیت در هر زمانی مطلوب است. 

وی با تاکید بر تدوین فعالیت ها و برنامه های جذاب و پراثر برای جذب تصریح کرد: برای برنامه ریزی متمرکز و نتیجه ویژه گرفتن از برنامه، بهترین زمان مناسب جذب در بسیج دانشجویی، سال اول ورود دانشجویان و ترم اول شروع تحصیلی آن ها است.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با بیان اینکه بی برنامگی موجب سردرگمی و دل زدگی دانشجویان می شود ادامه داد: برای رسیدن به هدف باید برنامه داشت که این لازمه یک مجموعه پویا و درحال رشد است.

خاطر نشان می شود، در پایان این نشست «محمدحسین صادقی» به عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه های اقلید معرفی و از زحمات «ابوالفضل زرین کلاه» تجلیل و تشکر شد.

کد خبر 1093248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha