فارس در واکسینه کردن فعالان گردشگری پیشتاز شد

شهدوست شیرازی گفت: فارس در واکسینه کردن شاغلان تاسیسات و موسسات گردشگری و سایر فعالان این حوزه در مقابل کرونا در کشور پیشتاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «هادی شهدوست شیرازی»، امروز (شنبه 20 شهریور) با اشاره به پیشتازی فارس در واکسیناسیون حوزه گردشگری در جمع خبرنگاران گفت: فارس در واکسینه کردن شاغلان تاسیسات و موسسات گردشگری و سایر فعالان این حوزه در کشور پیشتاز شد.

مدیرکل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی فارس افزود: از ابتدای شروع واکسیناسیون فعالان حوزه گردشگری در فارس تاکنون بیش از سه هزار و 500 نفر علیه کرونا واکسینه شده اند و روند واکسیناسیون در استان همچنان در این حوزه ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: واکسینه شدن تمامی مردم و پایان شیوع کرونا در رونق دوباره گردشگری استان نقش موثری خواهد داشت و واکسیناسیون فعالان گردشگری فارس در ارتقای سطح سلامت و مقابله با کرونا نقش موثری دارد.

شهدوست شیرازی اعلام کرد: در مرحله نخست واکسیناسیون ابتدا کارکنان اداره‌ کل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی فارس و سپس جامعه هتل‌ داران، مهمانپذیران، راهنمایان گردشگری و شاغلان اقامتگاه های سنتی،  بومگردی و موسسات گردشگری واکسینه شده ‌اند و انجام واکسینسایون علیه کرونا تا آخرین نفر شاغل در تاسیسات و موسسات گردشگری فارس ادامه می یابد.

وی تصریح کرد: فارس قطب گردشگری کشور و دارای ظرفیت‌ های گردشگری مذهبی، فرهنگی، تاریخی، طبیعی و سلامت است و با تعامل بین دستگاهی می تواند در توسعه سفر به این استان افق گسترده تری پیش رو داشته باشد.

کد خبر 1093374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha