طرح ۳۱۳ در ۱۵ روستای استان زنجان اجرا می شود

صفری از اجرای طرح ۳۱۳ با هدف بهره گیری از ظرفیت روحانیون برای ارائه خدمات فرهنگی و ارتقاء باورهای دینی در ۱۵ روستای استان زنجان خبر داد.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان اظهار کرد: طرح 313 با هدف ایجاد ارتباط مستمر و مؤثر روحانیون با خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد از طریق فعالیت‌های فرهنگی در قالب تبلیغ چهره به چهره وبا هدف  تحکیم بنیان خانواده و تقویت باورهای دینی و کاهش آسیب‌های اجتماعی در روستاهای منتخب دارای روحانی مستقر  انجام می شود.

 

هدایت صفری افزود: به منظور بهره گیری از ظرفیت روحانیون اداره کل تبلیغات اسلامی  مستقر در روستاهای استان برای ارائه خدمات فرهنگی و ارتقاء باورهای دینی مددجویان تحت حمایت طرح 313 در 15 روستای استان زنجان اجرا می شود.

 

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان  تصریح کرد: در این طرح روحانیون پیگیر مسائل و مشکلات خانواده های تحت حمایت با اولویت خانواده های دارای جوان ونوجوان بوده و برای رسیدن این خانواده ها به توانمندی در بخش های مختلف فکری، فرهنگی، اشتغال و مسکن تلاش می کنند.

 

صفری گفت: این طرح برای خانواده های ساکن روستا با استفاده از ظرفیت روحانیون مستقر در روستا به عنوان مبلغان دینی اجرا می شود و روحانیون مستقر در این روستاها با هماهنگی این نهاد وبه همراه مددکار مشکلات معیشتی، تحصیلی ، فرهنگی واعتقادی واشتغال آنان را بررسی و رسیدگی خواهند کرد.

کد خبر 1093422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha