همایش سه ساله های حسینی در بیرجند برگزار شد

در حاشیه برگزاری همایش «سه ساله های حسینی» در بیرجند ۱۶ بسته غذایی و پوشاک ویژه زنان باردار نیازمند به نیابت از حضرت رقیه (س) به ارزش ۸۸ میلیون ریال توزیع شد.

«فرخ خسروی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت رقیه(س) مراسم «سه ساله های حسینی» در مسجد آل رسول(ص) بیرجند با همکاری کانون فرهنگی قرآن و عترت، پایگاه ریحانه الرسول و حوزه مقاومت کوثر این مسجد برگزار شد.

 

فرمانده پایگاه ریحانه الرسول بیرجند در ادامه بیان کرد: در این مراسم نماینده ولی فقیه در دانشگاه پیام نور بیرجند به سخنرانی پرداخت و در کنار آن برنامه مداحی جهت ذکر مصائب اهل بیت (ع) در کربلا اجرا شد و بحث اهدای هدیه به سه ساله ها در دستور کار قرار گرفت.

 

وی با بیان اینکه از ابتدای ماه محرم تاکنون 2 سری جهیزیه توسط پایگاه به نوعروسان نیازمند اهدا شده است، افزود: امروز نیز به مناسبت شهادت حضرت رقیه (س) یک سری جهیزیه با کمک خیرین و پایگاه بسیج به نوعزوس نیازمند اهدا می شود.

 

خسروی با اشاره به اینکه 16 بسته غذایی و پوشاک ویژه زنان باردار نیازمند ساکن در این منطقه به نیابت از حضرت رقیه (س) توزیع می شود، ادامه داد: جهت تهیه این بسته ها اعتباری بالغ بر 88 میلیون ریال با کمک خیرین و پایگاه بسیج ریحانه الرسول هزینه شده است.

 

فرمانده پایگاه ریحانه الرسول بیرجند در ادامه عنوان کرد: این بسته ها شامل برنج، روغن، حبوبات، رب و لباس نوزادی از ۶ ماهگی تا دو سالگی و اسباب بازی و لوازم التحریر است.

 

وی در پایان با اشاره به توزیع آب معدنی بین بیماران کرونایی گفت: به مناسبت شهادت حضرت رقیه (س) 150 بسته آب معدنی به ارزش 30 میلیون ریال توسط این پایگاه به بیمارستان ولی عصر(عج) بیرجند اهدا خواهد شد.

کد خبر 1093690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha