۱۰ هزار بسته معیشتی بین بیماران آسیب‌دیده از کرونا در خراسان شمالی توزیع شد

رزمایش کمک‌های مؤمنانه در قالب طرح «نذر شهید قاسم سلیمانی» با توزیع بیش از ۱۰ هزار بسته به بیماران نیازمند کرونایی در استان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد، رزمایش کمک‌های مؤمنانه امروز(21 شهریور) در قالب طرح «نذر شهید قاسم سلیمانی» با توزیع بیش از 10 هزار بسته به بیماران نیازمند کرونایی با حضور امام جمعه بجنورد و جمعی از مسئولان در خراسان شمالی آغاز شد‌

.

 

 

حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در این مراسم که در محل مسجد انقلاب بجنورد برگزار شد، گفت: خداوند را شاکریم که کمک و مواسات با تکیه‌ بر دین اسلام در بین مردم جاری است.

 

 

 

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در خصوص مواسات و همدلی و محور قرار دادن مسجد در امورات کشوری، افزود: با پیروی از منویات رهبری تاکنون بسته‌های غذایی و بسته‌های بهداشتی در قالب رزمایش مواسات و همدلی بین نیازمندان توزیع‌شده است.

 

 

امام جمعه بجنورد همچنین با اشاره به نقش سازنده مسجد در ایجاد تعامل الهی بین مردم و تأثیر اساسی در حل مشکلات و بحران‌های اجتماعی ازجمله کرونا، اظهار کرد: باید از ظرفیت‌های بی‌بدیل مساجد در برنامه‌ریزی‌های استانی همچون صدر اسلام توجه شود و مسجد محور رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه شود.

 

 

 

مجید الهی راد، مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی نیز در این مراسم با بیان اینکه این رزمایش چهارمین مرحله در سال جاری است که به همت خیران، مراکز نیکوکاری و با مشارکت کمیته امداد استان برگزار می‌شود، گفت: تاکنون در قالب رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه، اقدامات اثرگذاری با همکاری مراکز نیکوکاری و خیریان به خانواده‌های نیازمند استان ارائه‌شده است.

 

 

وی افزود: با هماهنگی انجام‌ شده با سپاه حضرت جواد الائمه (ع) خراسان شمالی، لیست مبتلایان به بیماری کرونا که نیازمند هستند به این نهاد معرفی و این سبدهای معیشتی با اولویت بین آن‌ها توزیع می‌شود.

 

 

کد خبر 1093876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha