اربعین حسینی فرصت هم افزایی با رویکرد خدمت به بازسازی عتبات عالیات است

اسلام خواه با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: اربعین حسینی فرصت هم افزایی با رویکرد خدمت به بازسازی عتبات عالیات است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « علی اسلام خواه» طی نشستی که صبح امروز با محوریت اربعین با حضور اعضاء ستادهای تابعه و مدیران ستاد برگزار شد گفت: خدمت در ستاد بازسازی عتبات عالیات و اربعین حسینی یک افتخار است.

 

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز افزود: کارگروه های فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات و اربعین حسینی با هدف برپایی هرچه بهتر آیین اربعین حسینی و تقویت انگیزه به منظور جلب کمک های مردمی و مومنانه در راستای با رویکرد هم افزایی وجود دارد.

 

وی با اشاره به اهمیت اربعین حسینی بیان کرد: با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا، رعایت قوانین بهداشتی و دستورالعمل های مرتبط با هدف مقابله با این بیماری در جریان برپایی اربعین به صورت ویژه مورد تأکید است.

 

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: تعامل و مشارکت عمومی مردم با محوریت رشد فرهنگ ایثار و شهادت یکی از شاخص های ستاد بازسازی عتبات عالیات است که در این خصوص نیز ایام اربعین بهترین فرصت برای تقویت این مطلب تلقی می شود. 

 

 

 

کد خبر 1094137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha