تمامی ادارت کمیته امداد و ۴۰۰مرکز نیکوکاری آماده دریافت کمک های مردمی هستند

حجت الاسلام عالیشاه گفت: ادارات کمیته امداد شهرستان ها و مراکز نیکوکاری در مازندران از ۲۰شهریور ماه و تا ۱۱مهرماه آماده دریافت کمک های مردمی اند، همچنین مشارکت در شورعاطفه ها با شماره گیری#۱*۰۱۱*۸۸۷۷* و یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۱۴۹ امکان پذیر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام «بشیر عالیشاه»، امروز( ۲۳شهریور)، در برنامه زنده تلویزیونی صواحی سیمای طبرستان با تسلیت شهادت کریم اهل بیت(ع) امام حسن مجتبی (ع) اظهار کرد: کار کمیته امداد بر اساس سیره انبیاء و اوصیا است و باید سیره و روش زندگی امام حسن مجتبی(ع)را الگوی زندگی خود قرار دهیم.

 

مدیر کل کمیته امداد مازندران با بیان اینکه ۸۳هزار خانوار در مازندران تحت پوشش این نهاد حمایتی قرار دارند،افزود:برای خدمت رسانی به نیازمندان علاوه بر برنامه ریزی های صورت گرفته، مردم نوعدوست و خیران نیز به این نهاد در ارائه خدمات به نیازمندان مشارکت دارند.

 

حجت‌الاسلام عالیشاه گفت: سیاست راهبردی کمیته امداد توانمندسازی است و زمینه ایجاد خودکفایی برای مددجویان را فراهم می کند.

 

وی با تقدیر از خیران تصریح کرد: خیران در هر مناسبت و شرایطی به یاری نیازمندان شتافتند و سال گذشته با کمک خیران بیش از شش هزار تبلت به دانش آموزان نیازمندان متقاضی تبلت اهدا شد.

 

حجت الاسلام عالیشاه به اجرای شور عاطفه ها در استان اشاره کرد و گفت: باهمکاری صدا وسیما، بسیج،سپاه،سازمان دانش آموزی، آموزش و پرورش، شور عاطفه ها برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه شور عاطفه ها از بیستم شهریور ماه آغاز و تا یازدهم مهرماه ادامه دارد، افزود:  در صورت بازگشایی مدارس زنگ شور عاطفه ها  در روز چهارشنبه هفتم مهرماه در مدارس طنین انداز می شود و در غیر اینصورت  این زنگ به صورت مجازی نواخته خواهد شد  و  همچنین در روزهای ۲۴ ، ۲۵و ۲۶شهریور پایگاه های کمیته امداد در میادین  شهرها و مصلی های نمازجمعه برپا می شود.

 

مدیر کل کمیته امداد مازندران با بیان اینکه تمامی ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در استان آماده دریافت کمک های مردم نیکوکار هستند، اضافه کرد: ۴۰۰مرکز نیکوکاری در استان وجود دارد و کمک های مردم نیکوکار را در اسرع وقت به دست نیازمندان می رسد.

 

وی گفت: همچنین ۳۳مرکز نیکوکاری در ادارات آموزش و پرورش استان ،ایجاد شد و کمک های جمع آوری شده از طریق این مراکز به دست دانش آموزان نیازمند می رسد.

 

حجت الاسلام عالیشاه از همراهی خیران و مردم نوعدوست استان با کمیته امداد تقدیر کرد و یادآورشد: مردم نوعدوست استان می توانند کمک های خود را از طریق تلفن همراه با شماره گیری#1*011*8877* و یا شماره کارت مجازی 6037997950149907 پرداخت کنند.

 

کد خبر 1094373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha