عمده مشکلات مردم در دولت سیزدهم حل خواهد شد

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: یقینا در دولت سیزدهم، عمده مشکلات رفع و شاهد تغییر و تحولات در کشور خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در استان کردستان در بازدید میدانی از روستای کم‌برخوردار آزاد ویس حسن‌آباد یاسوکند شهرستان بیجار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار کرد: هدف از این سفر عرض سلام، ادب و احترام و بررسی مشکلات مردم از نزدیک بود.

 

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های روستانشینان؛ بر حل مشکلات موجود از جمله راه روستایی، ضعف آنتن‌دهی تلفن همراه و اینترنت تاکید کرد و گفت: جلب رضایت مردم را وظیفه و افتخاری برای خود دانسته و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با اشاره به آغاز کار دولت سیزدهم تصریح کرد: یقینا در این دولت جدید، عمده مشکلات رفع و شاهد تغییر و تحولات در کشور خواهیم بود.

 

وی با اشاره به عدم برخورداری مردم آزاد ویس بیجار از راه روستایی آسفالته افزود: خوشبختانه وزیر راه و شهرسازی فردی جهادی و بسیار شایسته بوده و مشکلات این حوزه برطرف خواهد شد.

 

حجت‌الاسلام پورذهبی استقرار امام جماعت در روستا را نیازمند همراهی و مشارکت مردم در هزینه‌‌ها دانست و یادآور شد: انتظار می‌رود جوانان و مردم بیشتری در مسجد و نماز جماعات حضور پیدا کنند.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان عنوان کرد: امیدوارم مسائل و مشکلات مردم با تلاش بیشتر مسئولان برطرف شود.

 

حجت‌الاسلام علی موسوی، امام جماعت روستای آزاد ویس بیجار نیز در این بازدید گفت: واقعا بنده به نمایندگی از مردم این روستا؛ از حضور ارزشمند، حسن نیت و توجه نماینده ولی‌فقیه در کردستان به روستانشینان به ویژه مردم این روستا تشکر می‌کنم.

 

وی افزود: این روستا با ۱۲۰ خانوار ۷ شهید و ۲۰ جانباز تقدیم نظام کرده و در این دوران کرونایی در راستای لبیک به فرمان رهبر معظم‌انقلاب، در رزمایش مواسات و کمک‌‌های مومنانه نیز سرآمد منطقه بوده است.

 

امام جماعت روستای آزادویس بیجار خاطرنشان کرد: راه مواصلاتی این روستا ۲.۵ کیلومتر بوده و تاکنون نمایندگان قبلی و فعلی مردم بیجار در مجلس قول آسفالت به ما داده‌اند که تاکنون محقق نشده است.

 

وی با اذعان به اینکه بهداشت و آب شرب روستا جوابگوی مردم نیست، گفت: مسجد و خانه عالم روستا با کمک مردمی ساخته شده و یک‌ ریال اعتبار دولتی در این محل هزینه نشده است.

 

امام جمعه روستای آزاد ویس بیجار با بیان اینکه این روزها ضعف آنتن‌دهی تلفن همراه و نبود اینترنت مردم و دانش‌آموزان این روستا را کلافه کرده است، تاکید کرد: از نماینده ولی‌فقیه در کردستان و مسئولان استانی و شهرستان انتظار حل مشکلاتمان را داریم.

کد خبر 1094461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha