آغاز به کار همایش ملی ادبیات عاشورایی بهزیستی با عنوان «حضرت علی اکبر (ع)»

کشفی نژاد گفت: هفدهمین همایش ملی ادبیات عاشورایی ویژه خانواده بزرگ بهزیستی به میزبانی بهزیستی فارس با عنوان «حضرت علی اکبر (ع)» آغاز به کار کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید محمدصادق کشفی نژاد»، امروز (سه شنبه 23 شهریور) از برگزاری هفدهمین همایش ملی ادبیات عاشورایی ویژه خانواده بزرگ بهزیستی به میزبانی بهزیستی فارس خبر داد و در نشست مجازی با خبرنگاران گفت: این همایش ملی ادبیات عاشورایی به میزبانی بهزیستی فارس با عنوان «حضرت علی اکبر (ع)» آغاز به کار کرده است.

مدیرکل بهزیستی فارس افزود:  امسال برای اولین بار دعوتنامه این همایش عاشورایی در سطح بین المللی توزیع شده و فارس دبیرخانه دائمی این همایش است که همایش به علت کرونا به صورت وبینار و مجازی برگزار شده است.

وی اضافه کرد: ۱۷۰ اثر از ۲۷ استان به دبیرخانه همایش ارسال شده و از ۵۵ مورد شعر و ۱۱۵ مورد دل نوشته، ۶۶ اثر پذیرفته و انتخاب شده‌ است.

کشفی نژاد با تشکر از امام جمعه شیراز برای بهره‌ مند کردن خانواده بهزیستی از توصیه های ارزشمند خودشان بیان کرد: برگزاری این همایش در افزایش سطح مطالعات مذهبی و آئینی جامعه هدف و کارکنان بهزیستی تاثیر بسزایی داشته است.

خاطر نشان می شود، «محمدرضا هوشیار»، دبیری هفدهمین همایش عاشورایی را به عهده داشته و شعار سال آینده این همایش عاشورایی را «حضرت رقیه (س)» عنوان کرد.

کد خبر 1094621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha