ویژه برنامه های فرهنگی اربعین در زندان برگزار می شود

مسئول کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین استان کرمان از اجرای ویژه برنامه های فرهنگی اربعین در زندان و میان زندانیان کرمان خبر داد.

حجت الاسلام حسین سازندگی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ از اجرای ویژه برنامه های فرهنگی اربعین در زندان و میان زندانیان خبر داد و افزود: در همین رابطه جلسه ای با معاون اداره کل زندان های استان و جمعی از کارکنان زندان برگزار شد.

 

مسئول کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین استان کرمان افزود: در این دیدار چند برنامه بررسی و برای اجرا در زندان نهایی شد از جمله برگزاری پرده خوانی برای زندانیان استان و روایتگری که روایتگری از دفتر مرکزی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت کشور از ۲۸ شهریور تا دوم مهرماه جاری در استان حضور خواهد داشت.

 

 

وی توزیع «عهد نامه ای با امام حسین علیه السلام» که توسط دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در امور حج و زیارت استان طراحی و چاپ شده است را از دیگر برنامه های فرهنگی دانست که در اختیار زندانیان قرار خواهد گرفت.

 

 

حجت الاسلام سازندگی برپایی ایستگاه صلواتی با هماهنگی اداره اوقاف و امور خیریه و اهدای تعدادی مصحف شریف و برگزاری مسابقه احادیث سبک زندگی برای زندانیان و کارکنان را از دیگر برنامه های فرهنگی پیش بینی شده در ایام اربعین حسینی برای زندانیان عنوان کرد.

 




وی در پایان اظهار کرد: همچنین دو برنامه فرهنگی مسابقه کتابخوانی و دلنوشته اربعین نیز با همکاری ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان برگزار می شود.

کد خبر 1094815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha