آیین تجلیل از رزمندگان دوران دفاع مقدس در جهرم برگزار می شود

شفیعیان از برگزاری آیین تجلیل از رزمندگان جبهه های حق علیه باطل، همزمان با هفته دفاع مقدس در شهرستان جهرم خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «مهدی شفیعیان»، امروز (چهارشنبه ۲۴ شهریور) در جلسه هماهنگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس گفت: باید مراقب تلاش دشمنان در تحریف واقعیات این قطعه از هویت شاخص ایران و ایرانی باشیم.

 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم به تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان جهرم پرداخت و افزود: در این هفته گلباران قبور مطهر شهدا، تجلیل از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس، نصب بنر بر سردرب ادارات، خاطره گویی و استفاده بهینه از فضای مجازی به منظور بازگویی رشادت های دلاورمردان ایران اسلامی در طول دوران دفاع و برنامه های متنوع دیگر برگزار می شود.

 

وی یادآوری رشادت ها و دلاورمردی های رزمندگان سپاه اسلام در مقابل جهان کفر و انتقال مفاهیم و ارزش ها به نسل جدید را از ضروریات امروز جامعه ایران اسلامی ذکر کرد و بیان داشت: در این راستا تجلیل از پیشکسوتان جبهه و جنگ، بیان خاطرات و تلاش در گسترش برنامه ها در فضای مجازی و دخیل کردن قشر نوجوان و جوان در مراسمات می تواند در انجام این رسالت عظیم و ارزشمند راهگشا باشد. 

 

شفیعیان عنوان کرد: بدین منظور از برنامه های مدنظر در هفته دفاع مقدس سال جاری تجلیل از پیشکسوتان دوران جنگ تحمیلی است.

 

وی بیان کرد: هر چند برنامه های اجرایی هفته دفاع مقدس باید بر اساس وضعیت بیماری کرونا و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شود، اما نباید اجازه دهیم این هفته کم رنگ جلوه داده شود.

 

فرماندار ویژه جهرم در پایان گفت:‌ به تعبیر مقام معظم رهبری آمریکای ضربه‌خورده از انقلاب اسلامی، قدرت های نگران از ظهور یک هویت جدید اسلامی-ایرانی در منطقه، ناتو و کشورهای اروپای غربی و شرقی، صدام را به حمله تحریک کردند تا نظام و انقلاب اسلامی را در هم بکوبند.

 

کد خبر 1094882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha