زمینه حضور بانوان در حوزه های علمیه تقویت شود

آیت الله خاتمی با بیان اینکه حضور طلاب موجب اعتلای فرهنگی دینی جامعه می‌شود، تاکید کرد: باید در این زمینه اقدامات لازم صورت گیرد و حضور بانوان در حوزه‌های علمیه تقویت شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، امام جمعه زنجان در آئین بازگشایی مدارس حوزه علمیه خواهران با اشاره به اینکه تشکیل حوزه علمیه خواهران گام بزرگ برای توسعه فرهنگ دینی در جامعه است، اظهار کرد: دانشجویان و طلاب حوزه های علمیه در تبلیغ و ترویج اسلام محمدی بسیار اثرگذار هستند.

 

آیت الله علی خاتمی بر ضرورت تقویت حضور بانوان در حوزه های علمیه تاکید کرد و گفت: حضور طلاب موجب اعتلای فرهنگی دینی جامعه می‌شود.

 

وی با بیان اینکه کسب بزرگترین موفقیت‌ها با توسل به قرآن حاصل محقق می‌شود، گفت: تحصیل در حوزه‌های علمیه در ترویج فرهنگ و معارف اسلامی بسیار مهم است و باید این مهم مورد تاکید قرار گیرد.

 

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه حضور روحانیون و طلاب در جامعه بسیار تأثیرگذار است، ابراز کرد: حوزه علمیه زنجان در آموزش علوم دینی به بانوان موفق عمل کرده و بانوان طلبه نقش بسیار مهمی در تربیت قشر جوان دارند و باید خواهران ولایی و دینی را در جامعه تربیت کنند.

 

کد خبر 1094904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha