شب شعر «پروانه حسین» در جهرم برگزار شد

سروش گفت: اولین شب شعر «پروانه حسین» با شعرخوانی ۱۲ شاعر آیینی شهرستان جهرم برگزار شد.

«مهدی سروش» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: اولین شب شعر با موضوع حضرت رقیه (س) در شهرستان جهرم با عنوان «پروانه حسین» و با حضور شاعران آیینی برگزار شد.

 

مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان جهرم افزود: این برنامه شب گذشته و با شعرخوانی 12 شاعر آیینی در بقعه «پیرشهدا» شهرستان جهرم و با شرکت فرهنگ دوستان و اهالی شعر و ادب شهرستان انجام شد.

 

وی بیان کرد: در این برنامه شاعران آیینی شهرستان همچون «ایوب پرندآور»، «دانیال بهادرانی»، «مرضیه هوشمند»، «بهبود صادقیان»، «عبدالرضا کوهمال» و... به شعرخوانی در وصف حضرت رقیه (س) پرداختند.

 

سروش خاطرنشان کرد: مرثیه سرایی و نوحه خوانی ذاکران اهل بیت (ع) دیگر برنامه شب شعر «پروانه حسین» بود که رنگ و بوی معنوی به این مجلس بخشید.

 

وی با قدردانی از عوامل برگزارکننده این برنامه، خاطرنشان کرد: این برنامه به همت بسیج هنرمندان شهرستان جهرم و با همکاری هیات های «آل الله»، «بیت الرقیه (س)» و انجمن ادبی «نخل و نارنج» برگزار می شود.

 

مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان جهرم در پایان گفت: همچنین این شب شعر به صورت زنده از صفحه اینستاگرام مجله خبری «جهرم فردا» برای عموم مردم پخش شد.

کد خبر 1094925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha