ضرورت توسعه ورزش های همگانی برای مقابله با آسیب های اجتماعی در جهرم

خداجو تلاش برای توسعه ورزش های همگانی در شهرستان جهرم را از جمله رویکرد ورزش و جوانان عنوان کرد و گفت: توسعه ورزش همگانی، در سلامت افراد جامعه بسیار موثر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «عبدالرحیم خداجو»، امروز (پنجشنبه ۲۵ شهریور) در نشست خبری با اصحاب رسانه، با اشاره به پویایی حوزه ورزش شهرستان جهرم، گفت: مدال آوری ورزشکاران جهرمی در مسابقات جهانی و آسیایی گواه این ادعا است.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جهرم توسعه ورزش را زمینه ساز برون رفت و کاهش آسیب های اجتماعی دانست و افزود: فرهنگ سازی برای انجام ورزش باعث کاهش کم تحرکی و ایجاد نشاط و پویایی در جامعه می شود.

 

وی تعامل رسانه با اصحاب ورزش در فرهنگ سازی گرایش مردم به سمت ورزش موثر دانست و گفت: با ورزش، سلامتی و پویایی به جامعه هدیه داده می شود.

 

خداجو با اشاره به ضرورت تقویت حوزه خیران ورزش در شهرستان، از رسانه ها خواست به عنوان یک بال ورزش و جوانان با این اداره همکاری داشته باشند.

 

وی تلاش برای توسعه ورزش های همگانی در شهرستان جهرم را از جمله رویکرد ورزش و جوانان عنوان کرد و اظهار داشت: توسعه ورزش همگانی، در سلامت افراد جامعه بسیار موثر است.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان جهرم همچنین به توسعه زیرساخت های ورزشی در این شهرستان اشاره کرد و بهره برداری از سه زمین چمن مصنوعی در بخش «سیمکان» و در حال تکمیل بودن هفت زمین چمن مصنوعی در بخش های «سیمکان» و «کردیان» را از جمله پروژه های این اداره در زمینه ورزش عنوان کرد.

 

وی ادامه داد: همچنین یک سالن ۲ هزار نفره چند منظوره ویژ] بانوان نیز در مجموعه ورزشی «تختی» در حال احداث است.

 

خداجو در پایان با اشاره به موفقیت اداره ورزش و جوانان جهرم در حوزه ارزیابی ورزش استان فارس، گفت: شهرستان جهرم در مدت 6 سال اخیر به عنوان شهرستان برتر در استان فارس معرفی شده است.

 

کد خبر 1095192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha