محدودیت تردد شبانه مقابله با کرونا در البرز ادامه دارد

رحمتی پور با اعلام خبر ادامه محدودیت های ترافیکی مقابله با کرونا در البرز گفت: تردد شبانه در معابر درون شهر همچنان در قالب محدودیت های کرونایی و شیوه نامه های بهداشتی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « سرهنگ حمدالله رحمتی پور» در جمع خبرنگاران با اعلام خبر ادامه محدودیت های ترافیکی مقابله با کرونا در البرز گفت: تردد شبانه در معابر درون شهر همچنان در قالب محدودیت های کرونایی و شیوه نامه های بهداشتی است.

سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز افزود: محدودیت تردد شبانه کرونایی از ساعت ۲۲ تا سه بامداد است که براساس این طرح خودروهای پلاک شخصی ممنوعیت تردد در این ساعت دارند. 

وی با اشاره به اهمیت اجرای قوانین کرونایی بیان کرد: با توجه به اینکه بعضی از مراکز واکسیناسیون در ساعت پایانی شب هستند، افراد می توانند شماره پلاک خودرو خود را به مراکز واکسیناسیون اعلام کنند تا شامل جریمه نشوند.

رحمتی پور اظهار کرد: طرح محدودیت تردد شبانه شامل ناوگان عمومی بار و مسافر و خودروهای خدماتی و امداد همچنین تاکسی های اینترنتی نیست. 

سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز خاطرنشان کرد: دوربین های ثبت تخلف در طول اجرای طرح محدودیت های ترافیکی فعال هستند و تخلف ها را به صورت هوشمند ثبت می کنند. 

 

کد خبر 1095204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha