اتمام عملیات عمرانی مسجد امام رضا (ع) شهرستان خرم آباد

رضایی پور با اشاره به اتمام عملیات عمرانی عایق کاری سقف مسجد امام رضا (ع) شهرستان خرم آباد، گفت: تکمیل و تعمییر مساجد استان از برنامه‎های محوری اوقاف و امور خیریه است.

« مسلم رضایی پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: طرح تکمیل مساجد استان لرستان با اولویت مساجد نیمه کاره یا نیازمند تعمیر و مرمت در مناطق محروم و کم برخوردار در دستور کار اوقاف و امور خیریه قرار دارد.

 

معاون بهره وری اقتصادی اوقاف و امور خیریه لرستان افزود: بیش از 2 هزار مسجد با پیشرفتهای فیزیکی متفاوت، از صفر تا صد در سامانه جامع بقاع متبرکه و موقوفات استان ثبت شده و همه ساله از محل اعتبارات دولتی نیز کمکهایی بابت تعمیر، مرمت و تکمیل عملیات عمرانی آنها پرداخت میشود.

 

وی ادامه داد: با استعانت از الطاف بیکران الهی و توجهات حضرت ولیعصر(عج) در راستای کمک به تعمیر و تکمیل مساجد و اماکن مذهبی استان لرستان، اجرای پروژه عایق کاری پشت بام مسجد امام رضا ع روستای حیدرآباد از توابع بخش مرکزی شهرستان خرم آباد اجرا شد.
 

رضایی پور ادامه داد: در این پروژه، که با تامین مالی از محل اعتبارات عمرانی سال ۱۳۹۹ انجام پذیرفت، عملیات عمرانی عایق کاری پشت بام مسجد امام رضا (ع ) به مساحت ۳۴۰ مترمربع با ایزوگام درجه یک، ظرف یک روز انجام گردید.

کد خبر 1095568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha