۲۴ هزار بسته حمایتی بین دانش آموزان استان اصفهان توزیع شد/ تداوم طرح تا پایان سال

سرهنگ رجب پور گفت: به نیت شهدای استان اصفهان و با مشارکت دانش آموزان ۲۴ هزار بسته حمایتی و معیشتی بین کودکان و نوجوانان استان اصفهان توزیع شد.

سرهنگ «حسین رجب پور» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان با اشاره به حمایت از گروه های آسیب پذیر در طول تحصیل و کمک به خانواده های دانش آموزان نیازمند اظهارداشت: در آستانه مهر جدایی از جشن عاطفه ها تهیه بسته های حمایتی نیز دنبال شده که به دانش آموزان نیازمند اهدا شود.

 

فرمانده بسیج دانش‌آموزی استان اصفهان افزود: به نیت شهدای استان اصفهان و با مشارکت دانش آموزان 24 هزار بسته حمایتی و معیشتی بین کودکان و نوجوانان استان اصفهان از هفته پیش توزیع آن آغاز شده است.

 

وی با بیان اینکه شناسایی و اهدا این کمک ها با همکاری اعضای بسیج دانش آموزی و کادراجرایی مدارس انجام خواهد شد، گفت: این طرح تا پایان سال تحصیلی نیز ادامه دارد و 10 برابر این کمک های هفته گذشته توزیع خواهد شد.

 

*هفته دفاع مقدس و برنامه های دانش آموزی

 

سرهنگ رجب پور، به برنامه های هفته دفاع مقدس مدارس و دانش آموزان اشاره کرد و اظهارداشت: اجرای برنامه بر بستر شبکه شاد، فضای مجازی و برخی از برنامه به صورت حضوری و رعایت دستورالعمل ها اجرا خواهد شد.

 

وی با بیان جشنواره سر سفره شهدا به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار می شود، تصریح کرد:سوالاتی از  وصیت نامه و کتاب شهدا طراحی و به صورت آنلاین آزمون از شرکت کنندگان گرفته و به برترین ها جوایزی اهدا می شود.

 

فرمانده بسیج دانش‌آموزی استان اصفهان ادامه داد: معرفی شهدای استان اصفهان به ویژه آن دسته از ایثارگرانی که کمتر معرفی شده اند، در برنامه سال تحصیلی جدید ویژه دانش آموزان است.

 

وی اردوهای راهیان نور و فعالیت های فرهنگی و آموزشی از این قبیل را از جمله برنامه های امسال متناسب با شرایط کرونا خواهد بود.

 

کد خبر 1095921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha