راه‌اندازی کارگاه فوریت‌های روان اجتماعی دانش‌آموزان در قم

حمزه‌ای گفت: به‌منظور جلوگیری از آسیب‌های احتمالی به دانش‌آموزان کارگاه فوریت‌های روان اجتماعی دانش‌آموزان را در قم راه‌اندازی کردیم.

«ناصر حمزه‌ای» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قم، با اشاره به برنامه‌های فرهنگی و پرورشی در حوزه آموزش‌وپرورش گفت: سال گذشته باوجود کرونا و غیرحضوری بودن کلاس‌های درسی، اما برنامه‌های فرهنگی و پرورشی در آموزش‌وپرورش قم اجرایی شد.
 

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش‌وپرورش استان قم عنوان داشت: 227 برنامه پرورشی توسط وزارت آموزش‌وپرورش تدوین شد که استان قم موفق شد اغلب برنامه‌ها را اجرایی و رتبه‌های قابل قبولی را کسب کند.
 

وی گفت: سال 98 استان قم توانست 38 رتبه کشوری را در بعد فرهنگی و پرورشی کسب کند که این رقم در سال تحصیلی قبل به 57 رتبه رسید.
 

حمزه‌ای گفت: جشنواره‌های مختلفی از قبیل مهتاب در نور، آیه‌های روشن، کالای ایرانی و... را برگزار کردیم که بین 50 تا 90 هزار دانش‌آموز در این جشنواره‌ها حضورداشته و شور و هیجان را در بین آن‌ها ایجاد کرد.


معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش‌وپرورش استان قم با اشاره به برگزاری تورهای مجازی راهیان نور گفت: بازدید از مناطق جنگی به‌صورت مجازی برگزار که این تورها نیز موجب آشنایی هر چه بیشتر دانش‌آموزان با فضای جنگ شد.


وی گفت: 12 هزار محصول و محتوای اجتماعی و فرهنگی را برای دانش‌آموزان تدوین و تولید کردیم که در اختیار آن‌ها قرار داده و بسیار مورد استقبال قرار گرفت.


حمزه‌ای با اشاره به آسیب‌هایی که به دانش‌آموزان وارد می‌شود گفت: یکی از وظایف ما مراقبت از دانش‌آموزان در مواجه به آسیب‌های اجتماعی است که کارگاه فوریت‌های روان اجتماعی دانش‌آموزان در این زمینه تشکیل شد.


معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش‌وپرورش استان قم گفت: دانش‌آموزان و یا والدین آن‌ها می‌توانند با تماس به شماره 1570 از خدمات مشاوره‌ای این کارگاه بهره‌مند شوند.

کد خبر 1096057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha