مواضع مختلف جنگ تحمیلی باید تبیین شود

گودرزی گفت: در طول هفته دفاع مقدس با دعوت از اساتید دانشگاه و یادگاران هشت سال دفاع مقدس در تلاش هستیم مواضع مختلف جنگ تحمیلی را تبیین کنیم که این موضوع باعث می شود توطئه های دشمنان علیه افکار عمومی خنثی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «امیر محمدعلی گودرزی» امروز (یکشنبه ۲۸ شهریور) در نشست خبری هفته دقاع مقدس، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: دشمن بعثی حتی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی همواره تحرکاتی را در مرزهای ایران داشت اما همواره ضربات مهلکی را از ارتش ایران دریافت می کرد.

 

جانشین آجا در جنوب غرب افزود: شعار نیروهای مسلح در هفته دفاع مقدس «ما مقتدر هستیم» است و به منظور برگزاری هرچه باشکوه‌تر این هفته ارتش جمهوری اسلامی و سپاه اقدامات مشترکی را انجام می‌دهند که تجلیل از پیشکسوتان و فرماندهان جنگ تحمیلی یکی از برنامه ها خواهد بود.

 

وی با بیان اینکه جوانان سرمایه های عظیم کشور هستند اضافه کرد: در هفته دفاع مقدس ما روز سرباز و جوانان را خواهیم داشت که مقام سربازان جان برکف را ارج خواهیم نهاد، علاوه بر این دیدار با نماینده ولی فقیه، عطرافشانی مزار شهدا و برگزاری چندین نشست بصیرتی از دیگر برنامه های این هفته خواهد بود.

 

گودرزی با اشاره به اهمیت حضور گسترده در فضای مجازی تصریح کرد: در طول هفته دفاع مقدس با دعوت از اساتید دانشگاه و یادگاران هشت سال دفاع مقدس در تلاش هستیم مواضع مختلف جنگ تحمیلی را تبیین کنیم که این موضوع باعث می شود توطئه های دشمنان علیه افکار عمومی خنثی شود.

 

کد خبر 1096134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha