مانور بازگشایی مدارس در صومعه‌سرا برگزار شد

بالو گفت: به منظور نظارت بر اجرای مطلوب دستورالعمل بازگشایی مدارس و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سال تحصیلی جدید همه‌ی مدارس شهرستان به صورت نمادین مانور بازگشایی را برگزار کردند.

«حسین بالو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا اظهار کرد: به منظور نظارت بر اجرای مطلوب دستورالعمل بازگشایی مدارس و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سال تحصیلی جدید، همه‌ی مدارس شهرستان صومعه‌سرا از ساعت ۸ صبح امروز( یکشنبه، 28 شهریور) به صورت نمادین مانور بازگشایی را برگزار کردند.

 

مدیر آموزش و پرورش صومعه‌سرا افزود: هدف از بگرزاری این مانور، آماده شدن مدارس برای  بازگشایی رسمی در سوم مهر ماه، همزمان با سراسر کشور است.

 

وی با اشاره به نحوه‌ی بازگشایی مدارس گفت: امسال هم به دلیل شرایط کرونا وضعیت خاصی داریم و مدارس به صورت تدریجی و با روش‌های حضوری و غیرحضوری بر اساس «دستورالعمل الگوی فعالیت آموزشی و تربیتی مدارس در شرایط کووید ۱۹» بازگشایی خواهند شد.

 

بالو تصریح کرد: بر اساس این دستورالعمل، مدارس کم‌جمعیت مناطق روستایی، کلاس‌های خود را از روز شنبه(3مهر) با رعایت دقیق ضوابط بهداشتی به صورت حضوری برگزار و  مدارس دارای تراکم بالای دانش‌آموز نیز فعالیت‌های آموزشی و تربیتی خود را در شبکه‌ی آموزش دانش‌آموزی (شاد) به عنوان برنامه‌ی اصلی آموزشی پیگیری می‌کنند.

 

مدیر آموزش و پرورش صومعه‌سرا به نظارت بر فعالیت‌های مدارس نیز اشاره و بیان کرد: تیم‌های نظارتی اداره‌ی آموزش و پرورش شهرستان جهت نظارت بر بازگشایی مطلوب مدارس و نحوه‌ی فعالیت‌های آموزشی و تربیتی، از مدارس بازدید خواهند کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: نهایت تلاش ما در آموزش و پرورش، آغاز سال جدید تحصیلی همراه با نشاط و عدالت آموزشی، با حفظ سلامت دانش‌آموزان و معلمان است.

 

کد خبر 1096196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha