اجرای ۴۰ برنامه توسط ناوگان شمال و منطقه چهارم دریایی در هفته دفاع مقدس

تمدن از برگزاری ۴۰ برنامه فرهنگی، هنری و نمایشگاهی در ایام هفته دفاع مقدس در سطح استان گیلان و شهرستان بندرانزلی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از انزلی، «حمیدرضا تمدن» امروز (دوشنبه ، ۲۹ شهریور ) در جمع خبرنگاران از اجرای ۴۰ برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس توسط ناوگان شمال خبرداد و گفت: این برنامه های فرهنگی، هنری و نمایشگاهی با شروع هفته دفاع مقدس در سطح استان گیلان و شهرستان بندرانزلی برگزار خواهد شد.

 

مدیر روابط عمومی ناوگان شمال و منطقه چهارم دریایی امام رضا(ع) اظهار کرد: اهم این برنامه های شامل برگزاری نمایشگاه هایی با نام یادواره های شهیدان نامجو و یادواره شهدای شهید وظیفه و برگزاری برگزاری مسابقات فرهنگی ، هنری و قرآنی خواهد بود.

 

وی افزود: سال گذشته نیز ۳۵ برنامه مختلف به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس توسط ناوگان شمال و منطقه چهارم دریایی امام رضا(ع) در استان گیلان برگزار شد.  

 

تمدن با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ و در حالیکه نهال انقلاب نوپا بود اذعان کرد: در سال ۵۹ کشورمان درگیر جنگی نابرابر شد و هشت سال در مقابل ابرقدرتهای جهان ایستاد و تاریخ این کشور در سالهای دفاع مقدس سرشار از رشادت‌هایی است که رزمندگان اسلام در جبهه‌های حق علیه باطل از خود نشان دادند.

 

وی هشت سال دفاع مقدس را هویت ملی ما دانست که وظیفه داریم داستان‌های رشادتها و جانفشانی های رزمندگان اسلام را نسل به نسل به آیندگان منتقل کنیم و اذعان کرد: برای تقویت روحیه انقلابی جامعه ضرورت دارد که به صورت منسجم و همه جانبه و با استفاده از ابزارها و تکنولوژی‌ها در گسترش فرهنگ دفاع مقدس بکوشیم.

 

گفتنی است، منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران یا ناوگان شمال و منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران جزء چهار منطقه اصلی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و مهمترین رکن و شاکله نظامی دریایی در منطقه شمال ایران است.

 

کد خبر 1096456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha