برنامه های هفته دفاع مقدس با محوریت مسجد در سرپل ذهاب  برگزار می شود

حجت الاسلام حسینی ، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تشدید آن برنامه های هفته دفاع مقدس با محوریت مسجد و در فضای مجازی در سرپل ذهاب برگزار می شود.

حجت الاسلام  سید جوادحسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه  گفت: برنامه های این هفته مهم با محوریت مساجد و در فضای مجازی و اجرای برنامه های متنوع فرهنگی برگزار خواهد شد.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه سرپل ذهاب  افزود: این هفته یادآور رشادت ها و ایثارگری های است که رزمندگان اسلام برای نگه داشتن آرمان های آن ،جان خود را در برابر دشمن فدا کردند و ما مسئول نگه داشت این راه مقدس هستیم.

 

وی با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب در دفاع مقدس هم رقم خورد، اظهار کرد: جنگ و دفاع مقدس مثل تاریخ عارشورا به صورت مکرر باید بیان شود و ما باید سینه به سینه اتفاقات را برای نسل‌های بعد، عنوان کنیم.

 

 

حجت الاسلام حسینی تاکید کرد: امروزه نسل های جوان ما نیاز به آگاه سازی بصیرت افزایی دارند تا بتوانند افکارشوم دشمن را بشناسند این هفته دولت خود نیز فرصتی است تا چالش ها را شناسایی و راهکارها را به کار گیریم و جوانان را به این مسیر هدایت کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه سرپل ذهاب  گفت:دوران دفاع مقدس، یکی از افتخارات مردم، نه تنهادر نظام جمهوری اسلامی که در کل تاریخ ایران اسلامی است.

کد خبر 1096576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha