وضعیت ۲۷۲ بیمار کرونا در فارس وخیم است

حسینی گفت: ۲ هزار و ۴۴۵ بیمار مثبت قطعی و یا دارای علامت کرونا نیز در بیمارستان های استان بستری شده اند که ۲۷۲ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی در بخش های تحت مراقبت های ویژه درمانی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید روح الله حسینی» امروز (دوشنبه 29 شهریور) با اشاره به وضعیت شیوع کرونا در استان فارس به خبرنگاران گفت: انجام تست های تشخیصی کرونا در فارس نشان می دهد که آمار کرونا در استان به 435 هزار و 404 نفر رسیده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز افزود: در 24 ساعت گذشته هفت بیمار کرونا در استان جان باخته اند و فوتی های کرونا تاکنون در فارس 6 هزار و 548 نفر بوده است.

وی اضافه کرد: 2 هزار و 445 بیمار مثبت قطعی و یا دارای علامت کرونا نیز در بیمارستان های استان بستری شده اند که 272 بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی در بخش های تحت مراقبت های ویژه درمانی هستند.

حسینی با اشاره به شمار بهبودیافتگان بیمارستانی و ایزوله خانگی در استان فارس بیان کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون 382 هزار و 846 نفر در فارس از بیمارستان ها ترخیص و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.

وی تصریح کرد: مردم فارس به جای در نظر گرفتن نوع خاصی از واکسن باید برای ایمنی خود در برابر این بیماری اقدام کنند زیرا اولویت مهم برای کشور، واکسیناسیون سریع و عمومی و پیروزی بر علیه این ویروس منحوس است.

کد خبر 1096604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha